stom! geen bonus op mansion ?

• Bamibal
      Bamibal
      Bronze
      Ik heb een ticket dat ik niets krijg, wat stom

Ik heb na een week lang twijfelen nog wel een foto van mn paspoort opgestuurd en krijg nu te horen dat ik het niet krijg ? ik vind dit heel eg bezwaarlijk en eigenlijk onacceptabel, maar daar kan ik weinig aan veranderen denk ik.
  • 11 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Bamibal,

Mansion heeft de gratis $50 geweigerd en de reden hiervan weet PokerStrategy niet. Deze zul je zelf bij Mansion op moeten vragen. Wellicht heb je nog geen account bij een andere pokerroom waar je de gratis $50 op kunt ontvangen?
    • Bamibal
      Bamibal
      Bronze
      o het ligt dus aan mansion poker ? Ik dacht dat jullie hadden geweigerd..
      Ik zal is even kijken welke andere pokersites jullie aanbieden.

Bedankt voor je antwoord

(ben toch benieuwd wat er mis is bij Mansion dus ik heb een mailtje gestuurd, ik laat het weten zodra ik een antwoord heb)

Groeten
    • Bamibal
      Bamibal
      Bronze
      Dit bericht kreeg ik terug:

Thank you for your Poker Strategy query.

I have reviewed your account, and can see that when you registered your account, your did not enter the referal code correctly. This is why you have not received the bonus.

--

Ik dacht toch echt dat ik het wel had ingevuld... het enige waar je goed op moest letten, kan me niet voorstellen dat ik dat ben vergeten. Ik ga vragen of ze dit kunnen fixen.

Groetjes
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Wellicht even de live support aanspreken van Mansion. Andere leden kregen te horen dat ze een nieuwe account mochten aanmaken.
    • Bamibal
      Bamibal
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Wellicht even de live support aanspreken van Mansion. Andere leden kregen te horen dat ze een nieuwe account mochten aanmaken.
      Ja klopt inderdaad, ik heb een mailtje gestuurd en mag een nieuw account aanmaken en daarna zullen zij de huidige account sluiten nadat ik een mailtje heb gestuurd.

Dat is dus mooi :D , maar klopt mijn bonus aanvraag bij pokerstrategy dan nog wel, ant dan zal ik wel een nieuw account nummer krijgen ?

Groeten
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Je zult nadat je oude account is gesloten, een ticket moeten aanmaken.

Dit kun je doen door boven in het keuzemenu op "Help" te klikken en dan op "new ticket".

Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je nieuwe Mansion accountgegevens. Afdeling support kan het dan wijzigen en doorvoeren.
    • prins72
      prins72
      Bronze
      als je alles goed doet staat het er in no time op. het duurde bij mij exact drie dagen. viel me erg mee. het spelen is begonnen. :)
    • Bamibal
      Bamibal
      Bronze
      ik heb een probleempje, ik kreeg in de mail te horen van mansion dat ik de software even via deze site moest downloaden, maar omdat ik al verder ben ik de registratie procedure voor de bonus kan ik niet meer op de pagina komen waarvan ik mansion kan downloaden via pokerstrategy.

Kan iemand me helpen, ik heb mansion ook al verwijerd om opnieuw te downloaden.

Groeten en alvast bedankt
    • Ratatuya
      Ratatuya
      Bronze
      ey

ik heb ook cker weten een code ingevoerd, maar kreeg hetzelfde. Mansion is rigged. Waarom weet ik ook niet. bij full tilt ging t wel goed.

groet
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Bamibal,

Je kunt de link op DEZE pagina gebruiken. Let op, wel de bonuscode PS150 gebruiken!
    • Bamibal
      Bamibal
      Bronze
      bedankt, ik ga er nu mee aan de slag :)