Rake op FTP

• JinJin
      JinJin
      Totaal
      Volgens mij is de rake op Full Tilt behoorlijk hoog

Na paar sessies NL10 even gekeken , $10 winst en $8 rake betaald!!

zit nu op hogere limiet (0.15/0.30) en draai weer lekker, zal straks in PT wel weer schrikken van de rake...

hebben jullie niet een mooie rake-back deal?
  • 26 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Volgens mij krijg je 27% rakeback als je $50 net rake per maand of meer produceert.
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      precies wat Yoghi zegt,
      en 27% is een heeeeeele goede deal :P

have fun and dont tilt on full tilt
    • JinJin
      JinJin
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door boschman123
      precies wat Yoghi zegt,
      en 27% is een heeeeeele goede deal :P

have fun and dont tilt on full tilt

en die krijg ik automatisch????
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ik speel zelf niet op FTP maar ik heb even voor je gekeken en je krijgt je rake back automatisch op je account bijgeschreven. ik heb niet gevonden hoe vaak dit gedaan word maar ik verwacht dat dit uiterlijk maandelijks gebeurd, zoals op vele andere sites.

have fun en rake back is lekkerrrr
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Volgens het engelse forum wordt dat automatisch 1x per maand bijgeschreven.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      wat is rake back precies, hoe werkt het.

heb namelijk nu wel een leuke bonus van 25 dollar al verdiend maar van rak back heb ik nog nooit gehoord.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi marcelhermus,

Als je op DEZE pagina kijkt, kun je bij het kopje "Rakeback bij Full Tilt en Interpoker" de info lezen.

Kort samengevat komt het erop neer dat jij een deel van de rake die je betaalt aan de pokerroom terugontvangt.
      Ook in DIT artikel wordt het begrip rake meer toegelicht bij "Gratis $50".
    • JinJin
      JinJin
      Totaal
      Heb nog niet kunnen ontdekken dat ik rakeback gekregen heb (heb in november wel $20 aan rake betaald volgens pokertracker).
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi JinJin,

Full Tilt Poker - 27%: Om 27% rakeback te ontvangen moet je wel minstens $50 netto rake genereren. Spelers die minder dan $50 netto rake genereren ontvangen geen rakeback. Netto rake wordt als volgt berekend: de netto rake die je hebt gegenereerd minus de bonussen die je hebt ontvangen van Full Tilt Poker.

Kijk wel uit met PokerTracker, het is vaak een indicatie van de betaalde rake.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      toch mooi meegenomen 27%! ik ga de 50$ rake zeker halen deze maand. Ik heb tot nu al 43$ betaald aan sng entry fees. paar cashgames gespeeld, ma dat zal niet al te veel zijn. Hoe wordt daar je gegenereerde rake berekend eigenlijk?
      geldt daar alleen de rake die je betaald over de potten die je wint, of over al het geld wat je in de pot stopt? dus stel ik heb 100$ die ik in 1 hand verlies, genereer ik dan rake? of is het alleen MIJN rake als ik de pot daadwerkelijk win?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Alle rake die jij genereert, of je wint of verliest maakt niks uit.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ok, thnx. Dat dacht ik al, maar toen ik er over na zat te denken, vond ik dat er voor beide situaties wel iets te zeggen was.
      want zodra je geld in de pot zit is het niet meer je eigen geld. Het is pas weer jou geld als je dan de hand wint en daarover wordt geraked.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      het zit zo,
      wanneer je geld in de pot stopt is het rake(alleen wanneer je postflop speelt). Pak je de pot preflop op heb je geen rake. Wanneer je daadwerkelijk post flop de pot oppakt of verliest krijg je rake.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      split pot is toch ook geen rake>?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      normaal gezien is het op full tilt denkik al het geld dat in de pot gaat -x% (=rake)
      dus als je all in gaat en niemand callt betaal je uiteraard geen rake op je all in
      als er 2 spelers split pot hebben is er wel rake want het geld is in de pot geweest dus is er een % afgegaan,
      het kan dus dat je minder terugkrijgt als je er in hebt gestoken

groeten
    • DrPingu
      DrPingu
      Bronze
      Volgens mij is het inderdaad alleen rake op geld dat in de pot steekt, dus bij split pot maak je dus eigenlijk verlies buiten als er iemand anders geld in de pot heeft gestoken en niet bij de split zit.
      En de rake die daarvan naar jou gaat voor je rakeback bonus is de rake gedeelt door het aantal mensen
      dat kaarten hebben gekregen voor die hand, denk ik.
      Weet iemand hier iets meer over?

En iemand enig idee wanneer die rakeback komt? Ik kan hem goed gebruiken op het moment,
      en volgs ps heb ik over 200$ in rake gemaakt in december...
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik denk dat die rakeback echt specifiek gaat over de rake die jij gegenereert hebt
      dus jij steekt 1$ in de pot aan 3% rake==>0,03$ rake *27% voor de rakeback bonus

groeten
    • DrPingu
      DrPingu
      Bronze
      Ik vraag mij af ofdat de strategy points die je die maand gegeneerd hebt een goeie maat zijn
      voor de rake waarop je rakeback krijgt?
      Aangezien je 2 punten krijgt voor 1$ aan rake die jezelf zou hebben gemaakt?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Uiteraard, het is zelfs 4ptn per 1$
      groeten
    • 1
    • 2