SNG $22 PartyPoker Handhistorie

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

De handhistory kun je HIER downloaden.

Je kunt overigens heel simpel de handhistory slepen naar de tafel in de Universal Handreplayer en dan hoef je alleen nog maar te bevestigen alvorens de hand wordt geconverteerd!

Er zijn maar 2 handen waarnaar ik benieuwd ben en waarvan ik denk dat het wel interessant is om deze te analyseren.

Hand 12 AQo

De reden dat ik deze niet als 1 hand post in het forum is doordat ik heel benieuwd ben wat jullie zouden doen op basis van het spel van Skillgame82. Ik had zelf namelijk al een notitie gemaakt van deze speler voordat deze hand kwam. Daardoor callde ik zijn push ook.

Hand 17 74s

Ik zou zeggen shoot! :D Leg wel heel duidelijk uit waarom je iets wel of niet zou doen. ;)
  • 4 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Kan je volledige hand history's niet met weaktight uploaden?
      er staat daar zoiets van session's maar mss is het enkel met cashgames :)
      groeten

edit: laat maar, het is enkel voor cashgames...
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      je moet dan wel de eerste regel weghalen. anders zegt hij dat er niks staat.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Hand 12 AQo
      is indd een goede call. zou er ook niet vanuit gaan dat hij een hele goede hand heeft. anders push je denk ik niet. ik zou hem op zijn hoogste zetten op een laag pocket paartje. maar pech gehad natuurlijk.

Hand 17 74s
      zou hier denk ik toch wachten. je hebt nog een hele ronde blinds. verder zit skillgame achter je en met een beetje hand callt hij je wel en lig je achter.
      je hebt gewoon zo weinig dat de kans groot is dat je wordt gecallt en dan lig je vaak toch zwaar achter. persoonlijk zou ik wat langer gewacht hebben.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Hand 12: AQo: Nog al een moeilijke beslissing. Je kan afleiden uit de vorige 11 handen dat skillgame echt een donkey is. Een echte callingstation preflop, en zeer weak postflop. Dit is natuurlijk een reden om te callen. MAAR... ik fold dit hier. Het is nog vroeg in de sng en het is de eerste keer dat skillgame raist preflop, hij kan hier dus vanalles hebben. Meestal zit je hier denk ik op een coinflip en is het te riskant om zo vroeg al zon groot deel van je stack op spel te zetten. Ik kan er inkomen dat dit wel een veel te grote overbet is en dat dit zwakte uitstraalt, maar ik heb donkeys dit al zien doen met QQ+. Dus mijn mening: FOLD

Hand 17: 74s: Moesten de blinds hoger zijn en je zat met minder dan 5 mijn ofzo er nog in is dit een auto-push met 5BB over. maar je hebt nog een volledige ronde om te wachten op iets beter, dus ook een fold voor mij, zeker omdat skillgame wel eens zou kunne callen met een A4 of A7 brol ofzo.

greetz,

jeroen