SNG pokerroom

• elrio
      elrio
      Bronze
      Zoals geweten speel ik SNG op titan maar het loopt daar echt voor geen meter, blinds structuur gaat veel te snel en als beginnende SNG speler maak je wel eens fouten, als de dan iets te grote fouten maakt zit je al vlug in het Push fold spel met nog zo'n 8 spelers over ofzo.

Nu is mijn vraag welke van de pokerstrategy rooms zijn goed voor SNG (partypoker?)
      Zou graag overschakelen naar een andere room voor mijn SNG's

Op full tilt en pokerstars had ik al een account dus deze rooms kunnen niet meer.

Greetz elrio
  • 14 antwoorden
    • larszs
      larszs
      Bronze
      ik speel op mansion nu vooral sng $5,50 turbo.
      de blinds gaan hoog maar door tight/agressive te speler zit je vaak itm.
      niveau op de sng 5,50 zijn niet egt hoog.

ook heb ik veel 2,20 sng turbo gespeelt op mansion.
      niveau is daar ook net egt hoog alleen met 2,20 sng is het nadeel dat alleen top2 word uitbetaald.

je hebt ook nog 1,30 sng , en 1,20 sng turbo.
      meschien zijn dat meer de buyins die je wil spelen?
      alleen daar weet ik het niveau niet van en ook niet hoe snel de blinds gaan.
      meschien mensen die dat wel hebben gespeelt? anders kan ik wel even paar rondjes spele op een 1,30 sng tafel
      kijke hoe snel het gaat en hoe het niveau is (altijd handig fish :p)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door larszs
      ik speel op mansion nu vooral sng $5,50 turbo.
      de blinds gaan hoog maar door tight/agressive te speler zit je vaak itm.
      niveau op de sng 5,50 zijn niet egt hoog.

ook heb ik veel 2,20 sng turbo gespeelt op mansion.
      niveau is daar ook net egt hoog alleen met 2,20 sng is het nadeel dat alleen top2 word uitbetaald.

je hebt ook nog 1,30 sng , en 1,20 sng turbo.
      meschien zijn dat meer de buyins die je wil spelen?
      alleen daar weet ik het niveau niet van en ook niet hoe snel de blinds gaan.
      meschien mensen die dat wel hebben gespeelt? anders kan ik wel even paar rondjes spele op een 1,30 sng tafel
      kijke hoe snel het gaat en hoe het niveau is (altijd handig fish :p)
      Jammer dat ik de pest heb aan mansion :p
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Een paar pokerrooms die interessant zijn voor SnG's:

PokerStars
      PartyPoker
      Full Tilt
      Titan (heb je al :) )
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Een paar pokerrooms die interessant zijn voor SnG's:

PokerStars
      PartyPoker
      Full Tilt
      Titan (heb je al :) )
      Dan zal het wel partypoker worden, :p enige pokerroom waar ik nog geen account had, nu nog wachten op me 100$ van titan op moneybookers :p.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je bankroll is niet groot genoeg voor party, ze bieden daar wel lagere SNGs aan, maar met veel te veel rake (2.40+0.60 en 5+1), pas vanaf $11 is het te doen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Je bankroll is niet groot genoeg voor party, ze bieden daar wel lagere SNGs aan, maar met veel te veel rake (2.40+0.60 en 5+1), pas vanaf $11 is het te doen.
      Als ik het goed gezien heb dan zijn er Speed SNG vanaf 1$. Dus mss met deze mijn bankroll uitbouwen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja, maar volgens mij zit daar veel te veel rake op om het winstgevend te spelen.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oke, dan zet ik wel withdraw op titan stop en speel ik op titan verder tot mijn bankroll groot genoeg is op te spelen op partypoker.

Thanks for the tip yoghi
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Even gekeken, die sngs zijn $0.80+$0.20. Er zijn er maar heel weinig van ook, denk dat je beter op Titan blijft.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Even gekeken, die sngs zijn $0.80+$0.20. Er zijn er maar heel weinig van ook, denk dat je beter op Titan blijft.
      Inderdaad, ook al zijn de blindleves vlug, spelen binnen bankroll is toch wel belangrijker.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      pokerstars is wat mij betreft de beste pokerroom om sit en go's op te spelen.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Zelf vind ik Full Tilt toch echt prettiger dan Titan en Party.

Titan op zichzelf gaat wel, maar de SNG's lopen bij mij voor geen meter daar.

Als je al een account hebt bij FT, kun je toch gewoon daar gaan spelen? Jammer dan van je punten, maar je wil wel lekker spelen. Desnoods speel je cashgames wel op titan.

Pokerstars ken ik qua SNG niet, dus kan ik weinig over zeggen

Z.
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      De jackpot sit n go's van titan gaan bij mij altijd wel heel goed, wel hoge rake (2+0,40) maar het niveau is niet hoog en je hebt altijd nog een hele kleine kans op de jackpot. De blinds gaan wel redelijk snel, maar zo snel kom je nou ook weer niet in de push or fold fase.

Misschien everest proberen? Daar gaan de blinds volgens mij wel heel langzaam, maar heb er niet heel veel gespeeld.
    • dustje
      dustje
      Gold
      de beste SnG vind je op everest. Das mijn mening in ieder geval.

10 min blinds dus je hebt ale tijd om op goeie handen te wachten. Ze hebben kort gelden update gedaan en nu kun je ook SnGs doen met meer dan 10 man. Ik vind ze in ieder geval zeer fijn en een stuk fijner dan in de andere pokerrroms.