Pokertracker niet op mansion?

• Jelmoo
      Jelmoo
      Bronze
      Hey,
      Ik heb dus mijn pokertracker licensie vrijgespeeld..
      heb geprobeerd mijn handhistory van mansion te inporteren in PT
      maar om 1 of andere reden lukt dit niet..
      ik zie mansion poker ook niet tussen de beschikbare pokerrooms staan
      is dit toevallig sinds kort weggehaalt? dat mansion het niet meer toestaat om pokertracker te gebruiken ofzo?

ook heb ik een probleem met PostgreSQL, tijdens de instal geeft hij aan dat het perse op een ntfs partitie geinstalleerd moet worden, wat ik (volgens mij) niet heb gewoon fat32 .. dus dan zou ik mn windows opnieuw moeten installeren om die postgreSQL te installen?is er geen andere manier..
      Regards Jelmo
  • 3 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      check ff mijn post en anders op het pokertracker forum vragen!

Bij mij werkt het wel alleszins

groeten
    • Jelmoo
      Jelmoo
      Bronze
      Dank je voor je reply Timothy,
      Helaas ben ik hiermee niet verder geholpen
      wat zijn jou instellingen precies voor mansion poker + pokertracker?
      ik heb het nog nooit gebruikt en krijg het helemaal niet aan de praat met mansion poker, ik heb postgreSQL geinstalleerd gekregen enzo.. maar als ik dan manual de database wil importeren ( MansionPoker\mansionPoker\Resources\Databases\**database.db ) krijg ik errors dat deze file geen leesbare handen bevat..
      ik zie ook nergens de pokerroom MANSION tussen de beschikbare software staan.. kan je mij opweg helpen?

Gr Jelmoo
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      je meot zien dat je "enable statistics" ingeschakeld hebt, anders slaagt mansion geen handen op in die database,
      verder gebruik je gewoon de auto import pokerroom/ongame skins knop in het rijtje bovenaan

groeten