Wat een dagje...

• weedbolly
      weedbolly
      Bronze
      Vandaag was ik begonnen met de NL 0.10 .. en al snel begon ik te merken dat het weer zo een dagje was... Aj verliest van 89 , Ak van Aq en m'n pocket AA werden mooi gekraakt ... en al snel zat ik aan - 5$ .. ik paste de SST toe en ik moet zeggen hij heeft me zeker al goeie resultaten gebracht ...
      Daarna ging ik maar wat sit en go's spelen .... niet veel soeps.... iedere keer bubbele :( ..... m'n pocket JJ liepen tegen QQ op .... de kings tege de azen natuurlijk :( ten einde raad ging op 0.25/0.50 ( de laagste ringgame ) 7 card stud hi/lo spelen , met een mooi resultaat ... want mijn bankroll ging mooi omhoog... ik open daarna nog een omaha tafeltje ... lekker fijn ... al snel maak ik de nuts en gaan 2 mensen all in voor me... een makkelijke call en al snel zat ik aan een 10$ ... tot er opeens iets raars gebeurde... 3x op rij ..;; maakt een speler die pas aan tafel komen zitten is .... een 1-3 outer... zo had ik hem compleet DD naar alleen 2 voor quads te maken tegen mijn fullhouse... en hij hit z'n 2... verder waren er nog gevallen , maar dit was dus echt wel het toppunt en ik verloor mijn winst in 1 hap.

ik zit nu aan - 20$ vandaag en denk het is toch wel genoeg geweest voor die badbeats en ik ga wat wow spelen... en fris na het wow spelen begon het geluk toch een beetje te keren ... met als resultaat m'n eerste horse headsup winst ! een 2de plaats in een 5€ sit en go , en een 3de plaats in een 1€ SnG ... met als resultaat nog steeds -5 ... maar wel 50 fulltilt punten bij elkaar gespeeld en dat op een vrij ruwe dag... ik ben benieuwd wat morgen gaat brengen maar wouw jullie toch graag medelen over m'n eerste horse headsup winst ^^

en hier het fotoje
  • 1 antwoord