Te gevaarlijke speler

• Allwaybluff
      Allwaybluff
      Bronze
      heyhey !

hoe gata het met iedereen?? mooi.

Ik poker nu al 11maanden. dat lijkt mss kort maar voor mij is dat ongelooflijk lang. Nu ben ik al 2maandjes gestopt omdat ik nooit meer goede spelers tegenkwam, ook niet op de hogere limieten. Ik post dus deze thread om te vragen of er iemand is die zelf-bewust is en die zichzelf FUCKING goed vindt.
      Als dat zo is dan kunnen wij een afspraak maken op Partypoker en heads up spelen.

Het gaat mij niet om het geld maar om de skill !

Ciaioooooo,
      Mister Ik
  • 18 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      "Will said skills pay the bills?"

1 Headsup is natuurlijk nooit genoeg he, er bestaat nog zoiets als variance.
    • Allwaybluff
      Allwaybluff
      Bronze
      dat ken ik niet.

heads up is niet helemaal genoeg nee, maar je kunt meestal wel merken wat het niveau is van die persoon
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Op welke limieten speelde je dan?
    • Allwaybluff
      Allwaybluff
      Bronze
      kheb bijna alles gespeeld, behalve 1000nl en hoger.

hey maar wat is Variance dan?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      http://www.pokerstrategy.com/nl/glossary/Variance
    • Allwaybluff
      Allwaybluff
      Bronze
      ohh ok. ik dacht dat je een ander spelmethode probeerde aan te kaarten. best of three ofzo.

But tell me. Whoo?????

Partypoker heads up :P
    • Allwaybluff
      Allwaybluff
      Bronze
      hey Yoghi

heb je trouwens msnn ofzo?
      kun je deze post straks ook verwijderen,

dank
    • Leo
      Leo
      Bronze
      probeer het engelse forum eens, misschien vind je daar wat ;)
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Als je zo goed bent, moet je misschien eens investeren in EPT ofzo, of dat grote toernooi in Amsterdam, dan kom je er wel achter of je echt zo goed bent.
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      Ik ben heel goed in poker maar ik weet niet wat variance is......

Da's net zoiets als: Ik kan heel goed autoracen maar ik weet niet wat asfalt is.....
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik ben hier verder helemaal niet in geinteresseerd, ik speel limit :)

Ik denk ook dat er betere plekken zijn om de grootte van je ego te meten, bij veel mensen gaat het er hier om dat ze er goed in worden, niet dat ze kunnen zeggen, bwhehe ik ben beter dan jou.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Tja, laat ik er dan maar voor uitkomen......

Ik ben heel goed....... in het zoeken van tegenstanders die nog slechter zijn dan mij. :D

Nee, zonder gekheid, een goede pokeraar wil juist niet zijn ego meten, maar juist tegen spelers spelen waarvan hij geld kan winnen. Juist ego kan funest zijn in poker.

Qua heads up spelen. Iedereen heeft andere kwaliteiten. De ene kan goed No Limit spelen, de andere FL of bijv. SnG/MTT. Daarbij heb je ook nog eens verschil tussen Fullring, Shorthanded en Heads up. Dus puur op basis van heads up valt er weinig te meten.

Maar zoals anderen al hebben aangegeven, dit is geen plek om ego te meten. De goede spelers stoppen hun tijd wel in meer winstgevende games.

Wees slim en doe een stapje terug qua ego. Binnenkomen met "ik ben de beste" en dan niet weten wat een algemene pokerterm betekent komt niet heel slim over.

Genoeg info hier om je verder te ontwikkelen en alle facetten van poker te leren. Succes!
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      voor variance zijn wel veel andere termen te bedenken, en het is zo vanzelfsprekend dat er vaak niet eens over gesproken wordt omdat er bij poker nou eenmaal een geluksfactor is he :P
      maar als je zo goed bent zou je het lijkt mij juist heel leuk moeten vinden om tegen slechte tegenstanders te spelen -> dead money.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      wow! Ben jij echt zo goed??? Kun jij mij leren spelen? Ik bak er namelijk helemaal niets van.

Kun jij mij helpen met deze hand ik vroeg mij af wat ik hier op de river moet doen. Kijk hij gaat zo:

Villain speelt 40/11 en heeft agf's van 1/1/5.
      Ik zit OOP met 55 ik open voor 4BB en villain called

Ik flop een set op een R-lichtelijk connected flop. Ik plaats een c-bet en hij coldcalled. We zien een turn die niet veel veranderd. Ik plaats een 1/1 potsized bet en hij called weer. De river brengt een lastige 7 die een bellybuster mogelijk maakt.

Wat moet ik doen :( Ik weet het namelijk echt niet meer.

Alvast hartelijk bedankt

groet,
    • Clarkov
      Clarkov
      Bronze
      shove.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      wow! Ben jij echt zo goed??? Kun jij mij leren spelen? Ik bak er namelijk helemaal niets van.

Kun jij mij helpen met deze hand ik vroeg mij af wat ik hier op de river moet doen. Kijk hij gaat zo:

Ik flop een set op een R-lichtelijk connected flop. Ik plaats een c-bet en hij coldcalled. We zien een turn die niet veel veranderd. Ik plaats een 1/1 potsized bet en hij called weer. De river brengt een lastige 7 die een bellybuster mogelijk maakt.

Alvast hartelijk bedankt

groet,

Jonas Afonso
      /slijm mode aan/ "diepe buiging" /slijm mode uit/

LOL! :D :D
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Alvast hartelijk bedankt

groet,

Jonas Afonso
      het feit dat ik precies ebgrijp wat hier staat en wat je bedoelt, is voro mij een teken dat ik te veel met poker bezig ben :p
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Laatst Actief: 14.03.2008

Goed in busto gaan denk ik :P