country top 10

• 12 antwoorden
    • louk
      louk
      Bronze
      zie algemeen poker forum ;)
    • Mashadar
      Mashadar
      Bronze
      ah, bedankt :) srry, had eerst beter moeten kijken...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Mashadar,

Welkom! Ik begrijp dat je de thread over de Landen Top 10 freeroll ondertussen hebt gevonden ;) .

krijgen wij nu ook onze eigen country top 10 ladder?

Onze community komt inderdaad ook op de ranglijst te staan, mits we natuurlijk wel de spelers hebben die zich hebben gekwalificeerd hebben voor deze freeroll.
      Deze ranglijst verschijnt ook in het nieuws.

Zeker in het begin is het een stuk makkelijker om je te kwalificeren en dus ons kikkerlandje te mogen vertegenwoordigen. En buiten de eer kun je er zelf natuurlijk een leuke prijs aan overhouden. ;)

hoe zet ik nederlands als mijn basis site? smile .

Als je naar Home->Mijn Profiel gaat en daar bij "Taal" Nederlands selecteerd dan tellen de StrategyPoints voor de Nederlandse Community en dus voor de kwalificatie van de Landen Top 10 Freerolls.

Mocht je nog vragen hebben daarover dan hoor ik het graag.
    • Mashadar
      Mashadar
      Bronze
      hey sharp, ja ik had alles onlangs gevonden :) . ik heb de afgelopen tijd niet zo veel tijd gehad om poker te spelen, dus ik ben weer bronze, ik ben wel eens silver geweest.

ik heb vandaag mijn profiel van engels naar nederlands verranderd, en ik heb denk ik zo'n 40-50 punten gehaald in de afgelopen 2 week. tellen deze punten nu nog wel voor de nederlandse top 10? of nog voor de engelse top 10, waar ik toen nog onder speelde?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Mashadar,

Ik zal dit even moeten navragen, maar aangezien het weekend is zal ik daar op zijn vroegst morgen antwoord op terugkrijgen.

Ik kom er dus even bij je op terug.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Mashadar

Ik heb vandaag gehoord dat de gegenereerde rake, tussen 21 oktober en 3 november, meetellen voor de voor de de freeroll op 11 november voor de Nederlandse community mits je inderdaad je taal op "Nederlands" hebt gezet. De lijsten onvang ik van mijn collega, welke ik dan vervolgens weer via het nieuws communiceer. Dus dan weet iedereen wie ons landje gaat vertegenwoordigen :D
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Je taal op dat moment maakt niet uit? Jij krijgt een lijst met alle spelers met hun taal op NL.. en ook als mijn taal op 3 nov op Nl is gegaan qualificeer ik me? Want dan ben ik er denk ik wel bij ja :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi rrwillem,

en ook als mijn taal op 3 nov op Nl is gegaan qualificeer ik me?

Als het goed is wel ja. Ik zal het nog even voor de zekerheid verifieren qua 3 november en zal dit morgen even terugkoppelen.

Is het trouwens nog gelukt met je PokerTracker licentie?
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Goed nieuws dan. Ik heb tijd vrij gemaakt en ben er zeker zondag.

Wat gelukt? Ik zal die thread ff bekijken, maar ik heb al een ticket geschreven vorige week en toen is mij verteld dat ze 1x p maand die licenties aanvragen. Het duurt nu alleen wel echt lang :p
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Bah, ik hoop maar dat ik voor NL mee kan doen. Voor NL kwam ik weer pts tekort -_-
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Bah, ik hoop maar dat ik voor NL mee kan doen. Voor NL kwam ik weer pts tekort -_-

Ik neem aan dat de laatste NL eigenlijk ENG moest zijn?

Maar alvast even positief bericht......je zit erbij voor a.s. zondag ;)

Morgen plaats ik de complete lijst voor de Landen Top 10 freeroll van a.s. zondag.
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Wooohooo! :D De dag is nog jong en kan nu al niet meer stuk. Nu maar hopen dat iemand ons meteen de top-10 in kan duwen. Ik ga mijn best doen :)

En idd dat moest EN zijn. Zou wel zonde zijn geweest. Volgens mij ben ik over de 1k punten in die periode en dan het NOG niet halen zou sneu zijn :p

Thnx voor je snelle reply.

PS: Ik had een nieuw ticket geplaatst over die software licentie en pure maakte een indirecte sneer naar me dat ik geduld moest laten zien. Grrrr :p