50 dollar bonus niet ontvangen

• 6 antwoorden
    • arjanjeweet
      arjanjeweet
      Bronze
      Ik heb wel een mailtje van pokerstrategy gekregen dat er 50 dollar op me mansion account staat maar ik heb niet 50 dollar erop staan hoe kan dat?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door arjanjeweet
      Ik heb wel een mailtje van pokerstrategy gekregen dat er 50 dollar op me mansion account staat maar ik heb niet 50 dollar erop staan hoe kan dat?
      Je geld kan op je Mansion account staan, maar in mansion heb je een mansion Hoofd account, poker account en gok account laat ik maar zeggen. Bij je Cashier moet je ergens die 50$ kunnen verplaatsen van je hoofdaccount naar je poker account.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Poekie,

Ik zie in het systeem dat er een bewijs van je adres is opgevraagd. Dat wil zeggen een kopie van een rekening waarop je naam en adres vermeld staan. Het kan zijn dat je hier een mail van hebt ontvangen (check ook je spambox) of dat afdeling support je een ticket heeft gestuurd. Dit laatste kun je checken door boven in het keuzemenu op "Help" te klikken en dan staan rechtsbovenaan de tickets.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi arjanjeweet,

Nadat de $50 startkapitaal is overgeboekt naar je Mansion account, kun je naar "Cashier" gaan en het geld overboeken van je huidige Mansion account balance naar de Poker account balance om hiermee poker te kunnen spelen.

1. Klik op het volgende symbool bij de Cashier:

Cashier »

2. Bovenaan in het Cashier scherm kun je je Mansion account zien waar je de $50 op hebt ontvangen. Je moet nu dit geld overboeken naar je poker account door te klikken op "Move funds to Poker".
    • Poekie
      Poekie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      hoi Poekie,

Ik zie in het systeem dat er een bewijs van je adres is opgevraagd. Dat wil zeggen een kopie van een rekening waarop je naam en adres vermeld staan. Het kan zijn dat je hier een mail van hebt ontvangen (check ook je spambox) of dat afdeling support je een ticket heeft gestuurd. Dit laatste kun je checken door boven in het keuzemenu op "Help" te klikken en dan staan rechtsbovenaan de tickets.

Het bewijs van adres heb ik op 27 februari al via een reply op jullie mail verstuurd.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Poekie,

Dan kun je het beste even een ticket aanmaken. Klik hiervoor in het keuzemenu op "Help" en dan op "New ticket". Leg dan in het Engels uit dat je de rekening al hebt gemaild. Vermeld ook je accountgegevens van de pokerroom waar je de gratis $50 voor hebt aangevraagd.