2/4 Sh 66

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)    
      Position:
      Stack
      SB:
      $147.86

2/4 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 6:spade: , 6:club:
      MP3 folds, CO calls, Hero raises, SB 3-bets, BB folds, CO calls, Hero calls.

Flop: (10.00 SB) 7:spade: , 8:club: , 9:club: (3 players)
      SB bets, CO calls, Hero raises, SB 3-bets, CO folds, Hero calls.

Turn: (8.50 BB) 8:spade: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: (8.50 BB) 3:diamond: (2 players)
      SB bets, Hero calls.

Final Pot: 10.50 BB

Kan ik hier de river nog callen? Of de flop cappen aangezien ik positie heb?

Grabem... :evil: Villain is 25/18/1.8/36 over 4474 handen.
  • 3 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Zou persoonlijk niet gecapt hebben omdat 6 6 toch een hand is waarmee je hoopt een 6 te hitten en die heb je niet gehit.
      De call op de river is logisch. Er is een kans dat hij een draw had, zoals 10 aas van klaveren of straatdraw, aangezien hij ook checkt op de turn. De pot was al dusdanig groot dat een call hier gerechtvaardigd is lijkt me...
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik cap dit niet. is het te weak om gewoon flop te callen?

goede check behind op turn. river is ook een call.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Jij hebt iets tussen een weake drawing hand (weake draw met idiot-straat, en 6 is vaak ook niet goed) en een weake made hand (3 overcards op de Flop).

Ik denk gewoon downcallen en zien hoe het board/de actie ontwikkeld is hier niet verkeerd. Jij hebt positie dus moet jij niet agressief speelen, dat doet wel SB.

Met de Raise ben jij committed met jouw outs. Turncheckbehind is goed, Rivercall ook.

Dus zo als jij het gespeeld heeft, moet jij het wel speelen naar jouw Flopraise. Maar ik vind de passiefe variante hier beter.

Als zij de Flopraise callen heb jij ook een beslissing te maken tussen Turn bet (for value tegen overcards) en Turn checkbehind (for freecard tegen iederee pair).