Stem op de winnaar van de 100K wedstrijd!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

De wedstrijd van afgelopen week was: Schrijf een betoog over tilt.

Deze was zeer zeker een succes! Ik heb hele interessante betogen gelezen welke ook nog eens zeer nuttig zijn. Het zal niet makkelijk zijn om hieruit 1 winnaar te kiezen!

De betogen kun je HIER vinden.

Je kunt in deze thread stemmen op het beste betoog door de naam van het lid in te vullen waarvan jij denkt dat hij/zij het beste betoog heeft geschreven.

Jullie kunnen tot zondag 15.00 uur stemmen. Hierna zal de winnaar bekend worden gemaakt. De winnaar dient dan in deze thread zijn PokerStars accountname in te vullen, zodat ik de buy-in kan transferen voor de 100K.

Ik hoop dat velen van jullie zullen stemmen!
  • 16 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tjonge, da's weer geen gemakkelijke klus!

Ik vond dat er verschillende goede reactie bij waren. Dan is het moeilijk om te kiezen.

Voor mijn keuze heb ik altijd een paar argumenten die ik wel- of juist niet in mijn beslissing betrek:

1. Ik let niet op de taalkundigheid van de schrijver. De een schrijft nou eenmaal beter dan de ander en we zitten hier niet op school. Hetzelfde geldt voor schreivvfauwten.

2. Ik let op wat de algemene boodschap is

3. Ik let wel op de opzet. Is het afgeraffeld of is er over nagedacht.

4. Ik kies niet vanuit persoonlijke opvattingen over de schrijver. Voor- of tegen iemand kiezen is dan ook niet persoonlijk. Nou heb ik volgens mij met niemand problemen, maar ik zou zo stemmen op iemand die mij niet ligt, maar wel de beste post plaatst. In dit geval is dat niet aan de orde :D

5. Van deze zelf opgelegde regels kan ik altijd afwijken wahahaha :tongue: :tongue:

Dit soort opdrachten zijn i.m.o. goed voor onze pokerontwikkeling, dus laten we hopen dat we er nog lang van kunnen genieten.

Bij deze opdracht moest ik kiezen uit 3 potentiële winaars, al moet ik er wel de aantekening bij maken dat het voor laatkomers steeds moeilijker wordt iets origineels te schrijven. Misschien een reden te meer om volgende keer al eerder je inzending te plaatsen?

Mijn keuze ging tussen Elrio, Anunaki en Timor.

In dit geval koos ik uiteindelijk toch voor Timor, omdat zijn bijdrage net een procentje boven de anderen uitstak. Jammer voor de anderen, maar ik moet nu eenmaal kiezen.

Mijn keuze is dus Timor

Zeezout.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      het loopt niet echt storm hier he. Aangezien ik ook iets heb geschreven onthoud ik me van stemmen.
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Timor! Puur op basis van het feit dat zijn verhaal helder en herkenbaar is EN hij waardevolle tips geeft aan iedereen. Ik vind het een aanrader voor de mensen onder ons om te lezen als ze 1 vd symptomen zien :)
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Heb eindelijk alles gelezen, zitten aantal pareltjes bij. Reden dat ik zelf niets geschreven heb staat in mijn blog, had groot verlies en ben daar slecht mee omgegaan dus wou voor mezelf ens zien of ik het kon oplossen door discipline en zonder extra boost voor men bankroll. Niet dat ik een betere, duidelijkere tekst had kunnen schrijven dan Elrio, Timor of nog enkele anderen die ik momenteel vergeten ben.

Stem gaat naar Elrio, niet omdat het de meest duidelijke tekst is ofzo, maar vooral omdat hij een heel persoonlijke visie geeft en die vrij neutraal weet te verwoorden. Als ik heel eerlijk ben is de tekst van Timor van een iets hoger niveau maar, met alle respect, is dat meer een tekst 'uit het boekje' en minder persoonlijk geschreven, wat mij meer aansprak in deze wedstrijd.

Just my two cents :)

@Anunaki: ik zou net wel stemmen als ik zelf een tekst geschreven heb, dan ben je er namelijk veel meer mee bezig geweest en heb je daar een beter zicht op. Het is natuurlijk lichtjes nadelig voor de eigen kansen maar dat zou geen belemmering mogen zijn.

Ik blijf ijveren voor de volgende regel: "Niet stemmen is ongeldige inzending", maar ook dit is een persoonlijke voorkeur. :)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Ik ben het daar wel mee eens, maar dan moet de regel dat je niet op jezelf kan stemmen wel verdwijnen....

het is imo OF volwaardig meestemmen, OF niet meestemmen

ik ben als democratisch ingesteld persoon voorstander van het 1e, maar ik heb begrepen dat je niet op jezelf kan stemmen... vandaar mijn standpunt om niet te stemmen

ALs ik nu zou stemmen, zou ik trouwens niet op mijzelf stemmen, maar dat terzijde;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Yeeps,

Door middel van examens heb ik de Thread niet kunnen lezen dus zal ik ook niet kunnen stemmen.

Vind wel jammer dat er zo weinig word gestemd :p
      Greetz elrio
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Mijn stem gaat ook naar Timor. Ik vond zijn benadering van de praktijk net de doorslag geven.

Ik moet zeggen dat ik veel goede en leerzame betogen heb gelezen. Het is dat er maar 1 kan winnen, maar er zaten meerdere winnaars tussen!

Klasse iedereen!
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Proficiat Timor,
      Volgende week weer eens kans, terug hopend op dat ticket :p

greetz elrio
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Het kan niet uitblijven dat jij hem ook een keer wint Elrio. ;)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      een terechte winnaar denk ik

zet hem op Timor!!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Proficiat Timor,
      Volgende week weer eens kans, terug hopend op dat ticket :p

greetz elrio
      Met zo'n motivatie moet het wel een keer komen he. Het belangrijkste is eigenlijk dat je iedere keer over het onderwerp nadenkt en zo je eigen houding tov. poker en je spel verbetert. Het ticket is een extraatje (al is dat natuurlijk makkelijk spreken als je het al eens gewonnen hebt :p)

Veel succes Timor :)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Hopelijk lukt het volgende week :p
      Week erna gaat niet van dan is het zondag avond Voetbal
      Club brugge - racing genk.
      Is dan ook juist SILVER freeroll op titan. Die laat ik dan ook maar aan mij voorbij gaan. :p
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Tnx guys :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      :D Your welcome!

Succes vanavond!

Z.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Jouw inzet gaat zeker wel beloond worden Elrio!

Daar ben ik van overtuigd...

Z.
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      sorry heb het druk gehad dit weekeinde
      ik heb daarom niet gestemd
      K vond de afkorting die zeezout beschreef wel erg leuk
      Timor veel succes vannavond.