"bankroll"

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo mensen :) ,

Ik heb zoals wellicht iedereen die :spade: :heart: quiz :diamond: :club: gedaan. Nu kreeg ik na afloop het advies om op "Mansion" of op "Titan" te gaan spelen. Ik gekozen voor de eerste omdat ik in het verleden wel eens problemen met de software van "Titan" had.

Nu heb ik van "Pokerstrategy" USD 50,- gekregen om mee te spelen. =) De beginners strategie van Fixed Limit is echter gebaseerd op het beginnen op de 0.05/0.10 tafels. :( Bij "Mansion" is de laagste limiet echter 0.15/0.30! Nu zit ik gelukkig al bijna aan het bedrag wat nodig is om die 0.15/0.30 te spelen :) maar het klopt volgens mij dus eigenlijk niet dat ik met die USD 50,- naar "Mansion" ben gegaan.

Ik ben gelijk gaan spelen om zo snel mogelijk de bonus binnen te slepen :D en kwam er dus pas later achter dat "Mansion" in deze situatie niet echt passend is qua USD 50,- Bankroll.

Vind het overigens een prettige site om op te spelen. Was "Everest" gewend en bijvoorbeeld Handen proberen te lezen van tegenstanders op de lage limieten van Everest valt echt niet mee, vind ik. :evil:

Mijn vraag is nu; In hoeverre is het nu verstandig om "Mansion" te promoten als site om te beginnen met 0.15/0.30?

gr. Gappy
  • 3 antwoorden