Nog geen 50$ op Titan

• SuperSylvia
      SuperSylvia
      Bronze
      Ik zag in dit forum al posts en reacties waaruit bleek dat het storten van de 50$ niet altijd even snel gaat, en dat het vier dagen kan duren voordat het is gestort. Ik heb dus braaf gewacht, maar ik heb mijn account zondag aangemaakt en we zijn nu dus bijna een week verder zonder dat de 50$ is gestort.

Verder geen enkele mail gezien met een vraag om identiteitsbewijzen (nee ook niet in de spam), dus weet iemand wat nu te doen?

Grtz,
      SuperSylvia
  • 10 antwoorden
    • Pokerchamp84
      Pokerchamp84
      Bronze
      Hey,

ik heb zelf ook praktisch een week moeten wachten, maar ik heb zelf ook regelmatig titan gekeken. Je krijgt pas een mail als het bedrag al gestort is, dus het zou best kunnen dat er al iets op staat.
      Als het niet zo is, gewoon ff wachten en anders misschien mailen naar PS?!
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Hoi SuperSylvia
      Allereerst welkom op PS !
      goed dat je mijn raad hebt opgevolgd
      ik zie echter bij mijn doorverwezen vrienden en daar ben jij er een van
      pokeracount ingevuld NEE
      dus heb je Titan via hier geopend ?
      zo nee moet je Mansion even proberen
      Groetjes remmetje AKA Petjep
    • SuperSylvia
      SuperSylvia
      Bronze
      Idd; heb de account via deze site geopend. Maarre....wat betekent dat "pokeraccount ingevuld NEE"? Dat ik mn accountnaam hier op de site nog moet invullen of zo? Want dat heb ik volgens mij meteen gedaan nadat ik de account aan had gemaakt.

Ik zie ook nergens waar ik nu nog mijn account in zou kunnen vullen of zo? ?(

Grtz,
      SuperSylvia
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      wat ik dus bedoel is
      heb je het titan acount aangemaakt met de bonus code ?
      als je alles hebt gedaan zoals op deze site beschreven dan moet het lukken.
      Sharp kan jij hier verlichting brengen ?
    • SuperSylvia
      SuperSylvia
      Bronze
      Ja heb ik gedaan (ik had daar nog geen account, speciaal daarvoor aangemaakt). En daarna mn account ingevuld op deze site.

Dusssss..........kweenie wie Sharp is, maar hopelijk kan die mij helpen dan.

Grtz,
      SuperSylvia
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi SuperSylvia,

Wanneer je op de Homepage je Titan account nog niet hebt ingevuld bij je profiel dan weet PS niet waar het geld naar toe moet worden overgeboekt.

Het beste kun je je Titan account nogmaals invullen bij je profiel bovenaan op de homepage en vervolgens even een ticket aanmaken.

Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan op "new ticket". Leg dan in het Engels even je situatie uit inclusief je Titan accountgegevens. Afdeling support kan je dan verder helpen.

Alvast succes aan de tafels!
    • SuperSylvia
      SuperSylvia
      Bronze
      Hoi Sharp,

Ik neem het risico maar dat ik nu heel erg dom overkom, maar als ik op de link klik voor de homepage zie ik nog steeds niet waar ik dan mn accountnaam moet invullen... (Ik weet trouwens ook zeker dat ik dat al had gedaan, maar goed: wil het best nog een keer doen als het probleem daarmee is opgelost.)

Ook als ik op mijn profiel klik zie ik nergens waar ik dan mn accountnaam kan invullen.

Kun je misschien exact vermelden hoe ik dat moet doen?

Thanx,
      SuperSylvia
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi SuperSylvia,

Je komt niet dom over hoor, ik heb het niet duidelijk genoeg uitgelegd. :)

Wanneer je klikt op DEZE link dan zou je bovenaan je Titan account moeten kunnen invullen (TTR-nummer). Wanneer deze er al staat dan heb je hem al ingevuld.

Sowieso zou ik ook even een ticket aanmaken zoals beschreven in mijn vorige post.
    • SuperSylvia
      SuperSylvia
      Bronze
      Hoi Sharp,

Was n weekje op vakantie dus late reactie.

Misschien ligt het toch wel aan mij hoor, want als ik op je link klik dan krijg ik geen mogelijkheid om het accountnummer in te vullen, maar ik zie ook mijn nummer niet staan (alleen nickname en paswoord kan ik invullen).?(

Zal wel een ticket aanmaken, maar thanx anyway.

Grtz,
      Sylvia
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Sylvia,

Hoop dat het is gelukt via de afdeling support. Zo niet, laat het dan even weten.