quads op de flop...

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Hey iedereen, NL4

Ik had laatst dit geval qq op de button een loose player raised, die jongen raisde van alles ik reraise hem daarom en daarachter coldcalled er nog eentje. Dat vind ik normaal altijd heel erg zorgelijk en dacht dat die wel dik voor zou liggen.
      flop QQJ....

En nu... ik vraag me af hoe je er het meeste geld eruit haalt???
      dus preflop raise, ik reraise, coldcall
      Hoe de flop de spelen? check/weak bet? pot is 1,24 inmiddels en dus vrij groot voor NL4

Ik heb hem als volgt gespeeld:
      zij checken... ik check erachter aan, turn (blank) zij checken weer en ik bet zwak 12 ct. (pot 1,60ct) river was godzijdank een K dus 1 had nu wel gehit. zij checken en ik bet 52ct...en wordt gecalled door 1 persoon

Wat denken jullie? Had hier meer uit gehaald kunnen worden indien ik het anders speelde... turn sterker betten?

Ik keek hem net nog even terug op de replay. Ik check hem eigenlijk zonder aarzelen door... zeg maar gerust supersnel... Even treuzelen daar beter of maakt geen verschil?
  • 13 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Bet flop, bet turn en bet river zou ik doen

Op deze limiet, wanneer ze wat hebben betalen ze je toch wel af
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hoeveel zou je de flop betten Sharkking89 en waarom in grove lijnen die hoogte(1/3, 2/3 pot, pot)? ze kunnen alleen een boer gehit hebben in deze situatie.

ohja ook niet geheel onbelangrijk geen flushdraw.. alleen een mogelijke straightdraw, ik heb de absolute nuts (tenzij AA of KK tegenstander heeft en de runner runner zou komen die toch niet komt)
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ik beredeneer zo omdat ze op deze lage limiet vaak gewoon afbetalen als ze ook maar iets hebben gehit,

Denk dat ik zon 70 cent had gebet
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      plus... even qua gedachtegang, nu veranderen we NL4 in NL1000 in gedachte... hoe speel je hem dan?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Waarschijnlijk zijn de spelers daar iets beter(:D )
      Als ze daar preflop meegaan met een re raise, dan hebben ze daadwerkelijk wel een hand(pocket pair of goede Ax)

Had hem waarschijnlijk gechecked ;)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      turn? Sb check MP check
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Bekende uitspraak van Marcel Luske:
      I bet a litlle bit
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      kk dat dacht ik dan ook, vind het af en toe wel lastig, want bij de ene speler krijg je er een hele boel uit, maar bij anderen veel minder. Maar het lijkt me echt wel fold/fold bet ik 70 ct. Weet ik 95% zeker.Zoals we praten over de C-bet. gooien ze hem vaak af. in dit geval lijkt KT me heel onwaarschijnlijk. Ak heel waarschijnlijk, dat had die laatste ook. Die eerste had waarschijnlijk helemaal niets gezien zijn spel. Ze zijn wel dom maar niet achterlijk. We zitten er allemaal met 2 dollar aan tafel en 70ct is superveel voor iedereen. iemand met een paartje blijft idd dan soms hangen. alleen die gaan meestal zelf al over op actie vanwege die qq om de boel te jatten. die gaan niet checkraisen. Ik denk aan een 12 ct misschien op de flop om ze te laten speculeren. We kennen die post oak bluf, maar hoe vaak is het een post oak bet (hoe het ook heet).. wordt dat weleens gebruikt vraag ik me af bij quads? (niet dat ze vaak voorkomen ik heb er nu 5 op 7000 handen ofzo vanaf half februari) met een nutflush kun je het heel goed doen als je uit positie zou zitten, maar met quads...

Nu snap ik goed wat je bedoeld met die limieten. Ik weet niet hoe het werkt met duurdere blinds want dat verandert een hele hoop aan de strategy, wordt volgens mij ook niet veel meer gelimpt of wel? op welke NL** speel jij op dit moment eigenlijk?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ligt eraan op welke account je het bedoeld :+
      Zoals mijn draadje hier zegt(dutchprophet) speel ik op NL5,
      Op mijn andere account speel ik NL400/NL600
      En vaak SNG van 11$ of 22$
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Zozo netjes gedaan man! :)
      excellent, zal je wel een beste bankroll hebben inmiddels. Hoe lang speel je al poker dan?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Meer dan 4jaar
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Gewone contibet omdat board niet gevaarlijk lijkt.
      Daarna hangt het er gewoon vanaf, hoeveel en wie er over blijft. Soms bet/push, soms bet/slowcall - blockbet/push, soms check/slowcall - check/push ... hangt er vanaf.
      Speel het gewoon nooit te anders dan dat je JJ, Qx, AA/KK, AJ zou spelen...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Gewoon de flop contibetten, hoeft niet teveel te zijn, 2/3 pot ofzo. Daarna is afhankelijk van wat er gebeurd en tegen welke soort tegenstander je aanzit, zoals SonicXT al zei.