"Your account has been temporarily locked"

• Kookie
      Kookie
      Bronze
      Dit is nu al bijna een week. Heeft wsl te maken met Picmin, m'n broer, die z'n ID moest geven en gebeld ging worden. Moet ik nu ook m'n ID geven?
      Hopelijk kan dit snel opgelost worden,

Kim
  • 9 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Kim,

Had je al een ticket verstuurd in het Engels met de vraag waarom je account is gelocked?

Mocht je dit nog niet hebben gedaan kun je dit doen door boven in het mnu te klikken op HELP en dan rechts bovenaan klikken op "Nieuw ticket aanmaken".

Hou me even op de hoogte als je wil.
    • Kookie
      Kookie
      Bronze
      Ik heb een ticket aangemaakt en ze zeggen dat ik contact moet opnemen met Titan Poker. Blijkbaar zijn ze bekend om hun voortreffelijke customer service. JA AMMEHOELA!
      Het is nu al bijna een week en half geleden en ik heb nog altijd niets ontvangen. Ik ben echt ten einde raad. Het is alvast een goeie oefening op m'n geduld.
      Ik had godverdomme al 74 SP gesprokkeld op 2 fucking dagen met een avg. winst van >10$ per dag. Ik neem dit spel heel serieus en totnogtoe word ik vanuit elke richting genaaid :evil: .

Kim

Pissig....
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Welcome to real life :(

Je kan ook gewoon die live support van Titan proberen.
    • Kookie
      Kookie
      Bronze
      Live support gaat moeilijk als ik niet kan inloggen :rolleyes: , toch bedankt ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Kim,

Ik zal even de duidelijek scheiding aangeven tussen PokerStrategy en Titan Poker.

Bij PokerStrategy is het toegestaan om meerdere accounts te hebben in 1 huishouden. Wel wordt er vaak naar het ID bewijs gevraagd,

Echter bij Titan is het officieel niet toegestaan. Wel maken pokerrooms soms een uitzondering hierop.

Wat je nu het beste kunt doen is een mail sturen naar Titan (support@titanpoker.com) en in deze mail de situatie uitleggen. Geef duidelijk aan hoe alles zit. Nu denken ze namelijk dat het fraude betreft wat natuurlijk ook logisch is.

Veel succes!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Interessant!

Die vraag wilde ik ook al stellen:

Kan mijn vrouw haar eigen account krijgen bij pokerstrategy?

Wat ik nu begrijp is dat zij dan wel bij een andere pokersite moet spelen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Toch?

Dat opsturen van die ID is geen probleem, maar wordt dan mijn eigen account bevroren in die tijd?

Groetjes,

Z.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Wat ik nu begrijp is dat zij dan wel bij een andere pokersite moet spelen, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Toch?

Nee is idd geen probleem.

Dat opsturen van die ID is geen probleem, maar wordt dan mijn eigen account bevroren in die tijd?

Nee, normaal gesproken niet, maar wanneer er fraude wordt vermoed kan dit logischerwijs een optie zijn.
    • Kookie
      Kookie
      Bronze
      Solved! Thank you very much for telling me there is a live support Yoghi :) . Ik kon het bereike via m'n broers account en ze hebbe het onmiddelijk gefixt.

:D

Kim

Happy....
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Waar verkeerde adviezen wel niet goed voor kunnen zijn