Sng 1$ + 0.20$ Ak

• elrio
      elrio
      Bronze
      HIT ie wel niet zijn straith met 4 board cards

Titan Poker Toronto 30/60, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Button (3490)
      SB Hero (1490)
      BB (4880)
      UTG (1670)
      UTG+1 (1430)
      CO (2040)

Preflop: Hero is in the SB with K :spade: A :club:
      3 folds, Button raises to 240, Hero raises to 1490, 1 fold, Button calls 1250.

Flop (3040) 4 :heart: 5 :heart: K :diamond:

Turn (3040) 7 :spade:

River (3040) 6 :spade:

Button shows 8 :club: 8 :diamond:
      Hero shows K :spade: A :club:

Button wins 3040 with A straight, Eight high
  • 12 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je lag achter toen het geld erin ging ;)
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Zuur, maarja dat heeft iedereen wel eens.

Maar mag ik vragen waarom je zo een enorme raise maakt preflop? Dit lijkt mij niet nodig en al helemaal niet met nog maar 30/60 blinds.
      Jouw geld was er dan waarschijnlijk op de flop alsnog in gegaan met top pair top kicker, maar als de tegenstander dan verstandig was geweest had er een fold gevolgt naar een reraise pre flop en een K op de board. Zoniet had je de pot alsnog verloren maar had je de hand iig correct gespeeld ;) .
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      yep 3x raise, en daarna op flop All-in,

ofwel

call preflop, daarna op flop 2/3 of 1pot bet
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Alecos89

Maar mag ik vragen waarom je zo een enorme raise maakt preflop? Dit lijkt mij niet nodig en al helemaal niet met nog maar 30/60 blinds.
      Jouw geld was er dan waarschijnlijk op de flop alsnog in gegaan met top pair top kicker, maar als de tegenstander dan verstandig was geweest had er een fold gevolgt naar een reraise pre flop en een K op de board. Zoniet had je de pot alsnog verloren maar had je de hand iig correct gespeeld ;) .
      In de tool van zeezout en sharp stond bij AK na 1 raise all in te gaan. Staat wel bij 13-24 BB. Had nog beetj meer dan 24 BB.
      Die all-in komt gewoon omdat ik miskeken had. :p
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      Oorspronkelijk gepost door Alecos89

In de tool van zeezout en sharp stond bij AK na 1 raise all in te gaan. Staat wel bij 13-24 BB. Had nog beetj meer dan 24 BB.
      Die all-in komt gewoon omdat ik miskeken had. :p
      Uhu, maar speel jij nu geen tournooi en is de tool van Zeezout niet bestemt voor SSS? (of heeft hij nog een tool die ik volledig misgelopen ben?)

edit: typo
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ja ben je misgelopen..
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Ok, my bad.

Maar dan ben ik het niet met die tool eens X(
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      dit is precies volgens de SnG artikelen van PS gespeeld, bij een reraise zet je je halve stack --> all-in.

zelf zou ik hier voor een reraise zijn gegaan, omdat de blinds nog klein zijn. Op deze gehitte flop zou ik dan alsnog all-in zijn gegaan...... goede kans dat er dan gefold wordt
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      @ Alecos89 :D

Was ook een misrekening van hem -> tool zegt als je minder dan 1440chips hebt, bij blinds 30/60, je all-in moet gaan bij 1 raise.

Hij had net iets meer; uitkomst was natuurlijk wel hetzelfde dan.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Het komt erop neer dat ik miskeken heb en zo de hele SNG verprutst heb :p. Als de tegenstander dan had gefold op een CONTUbet

greetz elrio
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      je moet er gewoon meer rekening mee houden dat op de lage limieten ze meer willen gokken.

ik vind niet dat je het heel verkeerd hebt gedaan. je tegenstander wou gewoon voor maximaal een coinflip aangaan. je had tenslotte ook een hoger paar kunnen hebben.

pech gehad.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Het lastige bij deze hand is dat je uit positie zit. Om die reden zou ik hier liever niet callen. Liever dan all-in reraisen, zodat je ook nog fold equity hebt. Button kan net zo goed een stealpoging hebben gedaan en zijn hand neerleggen bij een reraise all-in. Wanneer je callt heb je het gevaar dat hij iets van de flop heeft gehit.

Tegen 88 lig je licht achter, 45% tegen 55%, maar is zo goed als coinflip. Dat hij hier callt met 88 is op zich wel discutabel, want zoals al eerder aangegeven was het maximale wat hij kon verwachten een coinflip.

Dat hij een straight hit, tja, het hoort erbij........ :(