Win 1 van de 2 tickets voor de 100K Gtd!!!!!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      De wedstrijd van deze week is wat moeilijker, maar zou wel leerzame video's met zich mee kunnen brengen.

De wedstrijd voor deze week:

Wie maakt de beste/leerzaamste instructievideo?

Ja, je leest het goed, instructievideo. :) Natuurlijk zitten er verschillen in kennis, maar het gaat erom dat je een intructievideo maakt van de dingen die jij weet. Dit kan dus absolute beginnersstof zijn (vergis je niet in de hoeveelheid beginners die hier rondzwerven), maar ook gevorderd.

Je kunt deze instructievideo op verschillende manieren maken. Je kunt tijdens het spelen je spel toelichten en andere zaken vertellen, maar je kunt ook gebruik maken van de Universal Handreplayer of de replayer van PokerTracker of PokerOffice en naar aanleiding hiervan je verhaal doen.

Een andere optie is dat je niet zozeer een sessie toelicht, maar dat je gewoon verschillende onderwerpen behandelt. Gebruik je creativiteit!

Voor deze wedstrijd zijn er 2 tickets te winnen mits er minimaal 10 video's zijn gepost! Anders zal er 1 ticket te winnen zijn. Niemand is uitgesloten, dus ook coaches en moderators mogen hieraan meedoen. Ook ikzelf, maar mocht ik winnen (lijkt me sterk) dan geef ik mijn ticket aan 1 van jullie naar eigen keus.

De lengte van de video maakt in principe niet uit, maar hou er rekening mee dat je wel wilt dat de video wordt bekeken. Een video van 2,5 uur kan dan iets te lang zijn. ;) HIER kun je de instructie vinden over hoe je een video kunt maken en hoe je deze kunt plaatsen.

Ook mag je natuurlijk meerdere video's insturen. Met 3 video's maak je misschien meer kans als met 1. Maar probeer liever 1 goede te maken dan 3 halve, want met de laatste maak je natuurlijk minder kans.

Gebruik wel een duidelijke titel:
      Variant/Buy in/Onderwerp/Aantal minuten, dus bijv: SNG, $22, Push-or-Fold Fase, 30 min.

Waarom een instructievideo?

Vaak word je door middel van dingen uit te leggen geconfronteerd met zaken die je nog niet zeker weet en deze dus moet opzoeken. Ook leer je dingen beter door het uit te leggen. Kortom, het is heel leerzaam, niet alleen voor jou, maar ook voor de andere leden die deze kennis nog niet hadden.

Jullie hebben tot zaterdag 10.00 uur de tijd om een video te plaatsen. Video's die hierna worden gepost zullen niet meer meetellen voor de wedstrijd. Vervolgens zal er een thread worden geopend waar jullie tot zondag 15.00 uur kunnen stemmen op de winnaar.

Succes en ik hoop dat velen van jullie hieraan meedoen!
  • 28 antwoorden
    • 1
    • 2