Elrio SNG 1$+0.10$ 3

• elrio
      elrio
      Bronze
      EINDELIJK nog eens een SNG van 1$ gewonnen :p. Dan plaats ik hier maar eens de handhistorie.

Als je meerdere inzendingen kan plaatsen voor de pokerstrars 100K guaranteed dan is dit mijn eerste, kan die niet en kan je maar 1 video of handhistorie posten dan telt ze niet mee :p

http://rapidshare.com/files/100453756/1257421431.xml.html

I POKER network

Eigenlijk zou ik eens graag handen besproken zien waar ik geld heb geinvesteerd, met universal player is deze optie makkelijk aan te duiden :p

greetz elrio
  • 3 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      hand 33 maak je een mooie suckout.
      niet echt slim om hem all in te reraisen. hij heeft al bijna de helft er in zitten en is chipleader. hij is dus soort van commited en dan is K10 niet echt ideaal.

hand 48 weer een mooie suck out.
      je zit in early positie. dus je all in is een beetje onnodig, er komen na jou nog heel wat mensen. nou is 45 suited wel een hand die wat tegen hoge kaarten kan doen. toch zou ik hem hier niet all in pushen.

hand 49 had je ook pre flop kunnen raisen. nu geef je hem gratis kaartjes.

hand 65 is de raise wel heel groot. je bent bijna commited. ik had hem denk ik niet geraised. maar als ik het had gedaan was het all in geweest. ze hebben beiden niet veel meer fiches dan je raise.

hand 68 nice read. overcards waren indd een goede mogelijkheid.

hand 70 en 72 gewoon hem all in zetten. niet moeilijk doen met zo`n raise. nu kan hij nog weer reraisen en moet je hem toch callen.

de rest van de handjes prima gespeeld naar mijn idee.

probeer goed te kijken tegen wie je speelt, wat is zijn stack en hoe gaat hij met die stack om.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      hand33: Hier dacht ik zelf dat K10 wel goed zou zijn om te pushen. Ja was misschien wel dom om na die raise van hem all in te gaan met deze kand

Hand48: Zelfde verhaal, normaal ben ik meer voorzichtiger met Suited connectors maar zag deze week een filmpje van pokertips.nl waar die met Suited connectors all in ging. Dacht wel laat ik het maar eens doen. Achteraf gezien slecht van early position dus volgende keer fold

Hand 49: Volgende keer Raise preflop na Limp (ga ik mee akkoord)

hand 65: Was eerste hand ITM, wou een druk zetten om te zien wat er gebeurd. 56 ofsuit is hier duidelijk geen hand voor.

hand 68: Mijn denkwijze was: Zo'n raise called ie niet met low cards als 4 of 5 dus set of 2 par was uitgesloten. (Tenzij Slowplay) Ik hem eigenlijk Ax waarbij hij hoopte zijn A te hitten of een draw met A2, A3.

Hand 70: Oke volgende keer gewoon all in

GRTZ elrio
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elrio
      hand33: Hier dacht ik zelf dat K10 wel goed zou zijn om te pushen. Ja was misschien wel dom om na die raise van hem all in te gaan met deze kand

Hand48: Zelfde verhaal, normaal ben ik meer voorzichtiger met Suited connectors maar zag deze week een filmpje van pokertips.nl waar die met Suited connectors all in ging. Dacht wel laat ik het maar eens doen. Achteraf gezien slecht van early position dus volgende keer fold

Hand 49: Volgende keer Raise preflop na Limp (ga ik mee akkoord)

hand 65: Was eerste hand ITM, wou een druk zetten om te zien wat er gebeurd. 56 ofsuit is hier duidelijk geen hand voor.

hand 68: Mijn denkwijze was: Zo'n raise called ie niet met low cards als 4 of 5 dus set of 2 pair was uitgesloten. (Tenzij Slowplay) Ik hem eigenlijk Ax waarbij hij hoopte zijn A te hitten of een draw met A2, A3.

Hand 70: Oke volgende keer gewoon all in

GRTZ elrio