Tafels bij Mansion

• RRtwos
      RRtwos
      Bronze
      Ik speel nog niet zo lang op Mansion via PS.
      Nu speel ik tegenwoordig ongeveer 4 tafels bij Mansion op 1 scherm (via mini tables)
      Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de normale tafelgrootte aan te passen, zodat ik er misschien 6 op een scherm kan plaatsen? Of is dit niet mogelijk?

Tevens speel ik SSS en wil ik graag wanneer ik "incidenteel" ver onder de 2 dollar zit, rebuyen naar de 2 dollar! Dit kan blijkbaar niet? Weet iemand een oplossing?

Zie trouwens veel klachten hier staan over Mansion maar vind het geen verkeerde site voor de cashgames, op bovenstaande punten na....hehe.
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      de tafelgroottes kun je helaas niet aanpassen. je moet of de grote tafels of de miniview gebruiken. Met de miniview krijg je er iniedergeval wel 4 volledig op je scherm.

Om te rebuyen moet je eerst op sit out gaan. een beetje raar inderdaad. maar je zou dit kunnen doen wanneer je in early position gefold hebt, dan snel sit out rebuyen en sit in. omdat er nogzoveel man achter je zitten heb je hiervoor wel genoeg tijd. ideaal is anders uiteraard, snap het idee hierachter ook niet helemaal