ID-check opgestuurd, zonder resultaat

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ik kreeg een mail in het Nederlands of ik mijn ID kon opsturen, ik deed dit samen met de uitleg dat in België ons adres niet op de identiteitskaart staat. Ik kreeg even later een mail terug met de vraag of ik in het engels kon antwoorden... Ik heb dit dan gedaan en de adressituatie zo goed als ik kon proberen uit te leggen.

Nu, enkele dagen later, heb ik nog steeds niet gehoord.. Is het mogelijk om even te checken wat er eventueel is misgelopen?

Met vriendelijke groet
      Maarten
  • 10 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Ik kreeg een mail in het Nederlands of ik mijn ID kon opsturen, ik deed dit samen met de uitleg dat in België ons adres niet op de identiteitskaart staat. Ik kreeg even later een mail terug met de vraag of ik in het engels kon antwoorden... Ik heb dit dan gedaan en de adressituatie zo goed als ik kon proberen uit te leggen.

Nu, enkele dagen later, heb ik nog steeds niet gehoord.. Is het mogelijk om even te checken wat er eventueel is misgelopen?

Met vriendelijke groet
      Maarten
      Normaal moet het geen probleem zijn dat je adres niet op je identiteitskaart staat, bij mij gaf dit geen problemen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Maarten84,

Ik zie dat je ID is goedgekeurd, dus het zou vanaf nu ongeveer 48 uur moeten duren voordat je het geld op je account hebt staan.

Let er wel op dat je het geld dan nog van je algemene account naar je pokeraccount moet overboeken.

Alvast succes aan de tafels!
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Heel erg bedankt!

Ik ben benieuwd :) ...
    • ThommFR
      ThommFR
      Bronze
      Heb geduld het komt vanzelf. meer mensen met dat probleem gehad!
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Inderdaad, dat wist ik... had ook gezien dat de mods dit vlug even kunnen checken, daarmee dat ik het navroeg.

Nog steeds niets gehad btw.. nuja, voor wat gratis speelcenten zullen we maar wat geduld hebben zeker :) .
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      We zijn toch al een weekend verder sinds ik mijn id heb opgestuurd... nog steeds niets.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Juist toch maar even contact opgenomen met Mansion... Ik krijg mijn bonus niet aangezien ik al een bonus ontvangen heb. Dit is correct, maar ik had toen een account aangemaakt met niet mijn correcte adres, dit aangezien ik nogal wantrouwig ben tegen dit soort zaken. Toen ze mij vermelden dat ik zo onmogelijk geld kan withdrawen of storten heb ik dan maar onmiddelijk een nieuwe account aangemaakt, deze wel met mijn juiste gegevens.

Ik weet dat dit niet echt slim was, maar ben nu éénmaal nieuw en wantrouwig in dit alles. Sommige zullen wel denken dat ik dit gedaan heb om zelf wat geld bij te verdienen door PS en/of Mansion op te lichten, maar dit is zeker niet het geval (dan zou ik dit al zeker niet posten). Ik had ook redelijk wat geld op mijn vorige account, rond de €180, en heb dit alles onmiddelijk opgespeeld op enkele tafels met zeer hoge blinds, wat tornooikes geprobeerd en dergelijke.. ik kon er namelijk toch niets mee doen.

Begin nu aub niet te flamen en me uit te maken voor eender wat, ik weet dat het zeer dom was van mij, ik kan hier dan ook enkel uit leren voor de toekomst. Weet iemand van de admins of hier iets aan te doen valt?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Maarten,

Je mag inderdaad nog niet eerder een account hebben gehad bij de pokerroom waar je de gratis $50 op wilt ontvangen. Het enige wat je nu kunt doen is de gratis $50 ontvangen op 1 van de andere pokerrooms, mits je daar geen account hebt uiteraard.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      En hoe doe ik dit? Gewoon bijvoorbeeld een account maken bij Full Tilt of Titan, mijn juiste gegevens invullen en dan hier in mijn profiel alles aanpassen? Is het dan nog steeds mogelijk de $50 bonus te ontvangen? Mansion is namelijk al aangevinkt onder mijn profiel.

Alvast heel erg bedankt Sharp80 en veel sterkte aan jou en je familie.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Maarten,

Je kunt hiervoor het beste een ticket aanmaken voor de afdeling support. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan vervolgens op "New Ticket".

Leg dan in het Engels de situatie uit inclusief je accountgegevens van de nieuwe pokerroom. Afdeling support kan dit dan handmatig wijzigen.

Alvast heel erg bedankt Sharp80 en veel sterkte aan jou en je familie.

Dank je, gelukkig gaat het met alle kinderen weer een stuk beter. Ze beginnen elkaar weer te treiteren, dus dat is een teken dat het wel goedkomt. :D