ElGladiatore is terug!

• ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Medepokerverslaafde,

na een lange periode van niet pokeren ben ik bij toeval weer begonnen en ik kan daarvoor pokerstrategy op mijn blote knieën danken. Ik heb ooit op 400 dollar bij Mansion gestaan en heb dat mede door een gruweltilt vepest. Nu wilde ik mijn handen gaan posten van onder andere die tilt, toen ik er opeens achter kwam dat pokerstratey mijn rekening had bijgevul met 100 dollar, doordat ik ruim de 1500 mansionpunten had gepasseerd. Dit keer zal ik jullie niet teleurstellen! Ik ben nu door schade en schande wijsgeworden en jullie zullen nog wel van me horen! (Positief dan ;) )

Groeten van een blij pokerstrateg lid :)
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi ElGladiatore,

Welcome back! :D

Die $100 bonus komt dan ook op een goed moment zo te zien. ;)

Jammer dat je die $400 hebt weggetilt, maar wanneer je ervan geleerd hebt is het goedkoop leergeld zullen we maar zeggen. Beter nu als dat je op NL600 heel je bankroll wegtilt. ;)

Succes en hou ons op de hoogte van je vorderingen!
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Dank je Sharp!

Begin kon bijna niet beter, wat voel ik me toch als een vis in het water tussen al die vissen ;)
      Sta nu op 137 dollar.
      Ben alleen wel benieuwd naar jullie mening over een paar handen, dus nu ff een domme vraag. Hoe doe je dat met hero en villain enzo en laat je die kaarten zo zien??

Groeten El
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Hoe post ik een hand?
      Hopelijk helpt dit een beetje..
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Tnx man!

Zal ik eens wat mooie handen plaatsen ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey ElGladiatore,

Nu ik een paar handen van je heb gezien, zou ik echt allereerst gaan lezen. En daarna nog een keer. En daarna nog een keer. Daar is deze site uiteindelijk voor bedoeld! Eén keer lezen is echt niet genoeg, je moet leren en implementeren. :)

Hou je aan de SHC en ga van hieruit uitbreiden (niet met dingen die je zelf goed lijken, maar met de theorie).
      Begin gewoon met één tafel en ga van hieruit handen posten waar je twijfels over hebt. Als je op deze manier doorspeelt denk ik nl dat je je geld vrij snel weer kwijt bent.

Veel succes!
      Groeten,
      Leo