Instructievideo $22 SNG incl. SNG Wizard (48 min.)

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

In het kader van de wedstrijd van deze week ben ik er ook maar eens voor gaan zitten.

Ik heb een instructievideo gemaakt (althans geprobeerd) waarin de volgende onderwerpen worden behandeld:

- Verschil Cashgame en SnG
      - De verschillende fases in een SnG
      - Push-or-Fold analyse met de SnG Wizard

Ik heb op deze video 2 SnG's gespeeld en achteraf deze geanalyseerd met de SnG Wizard.

Graag jullie feedback op deze video.

Je kunt de video HIER downloaden.
  • 14 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Nog even een toevoeging. Je kunt de video het beste kijken met VLC Mediaplayer. Deze kun je gewoon gratis downloaden. ff googlen. ;)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Nice sharp, aan het downloaden, ga later kijken :p
      Morgen komt waarschijnlijk mijn Vid over SSS online:p
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Sharp, waarom doen jouw video's bij mij het niet? :(
      Krijg wel geluid maar geen beeld ook niet met VLC media player
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Geen idee om eerlijk te zijn, ben niet bepaald een techneut.... :(
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Zo gedownload, die ga ik eens even fijn bekijken.
      Maar het is gewone .avi toch btw?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      AVI ja, maar gewoon... geen idee. Heb niks gewijzigd, dus denk het wel.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Bij mij werkt hij prima....op mijn antieke compaq

Misschien videoinstellingen?

Je kunt het eens op een andere resolutie proberen..

Z.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Zeer interessant, ik ga em nu downloaden en ik kijk hem morgen.
      Ik zal dan even laten weten wat ik er van vind.

Groet'n
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Sharkking, je kunt ook proberen in bv. winamp te kijken en dan met VLC geluid erover :P

Camtasia Media Player of hoe dat ding ook heet wil het soms wel doen.
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      yo download gewoon een codec pack op

http://www.free-codecs.com (prefer K-Lite codec pack) en je kan bijna alles afspelen,

vlc is idd ook heel pgoed :) maar mocht je geluid problemen hebben dan bied dat wel uitkomst
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Sharp,

Ik heb je video eindelijk af kunnen kijken en ik moet zeggen dat ik hem best goed vond. Soms wat rommelig door de combinatie actie/uitleg, maar je gaf veel info en advies.

De enige minpuntjes vind ik persoonlijk de lengte van de video en het feit dat je twee tafels tegelijk speelt. Dat maakt het (voor mij) wat onoverzichtelijk. Ik geef de voorkeur aan slechts 1 tafel en dan wat meer uitleg ertussen. Daar heb je dan ook meer tijd voor.

Maar ik vond het zeker interessant en hoop er snel meer van te zien!

Groetjes,

Z.
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Heb dan ook maar even de moeite gedaan om je video te bekijken.

Moet zeggen dat ik er best positief over ben, zeker voor de beginnende spelers geeft het nog maar eens goed aan wat de basis van het SnG's spelen is. Daarnaast heb ik persoonlijk totaal geen problemen met de lengte, juist omdat de video wat langer is heb je wat meer tijd voor analyses e.d. Aan het begin kwam je doordat je de basics aan het uitleggen was nog wel eens in de problemen wat betreft uitleg van handjes, maar dat was in dit geval niet echt storend.

Ik was het overigens niet eens met al je beslissingen in de laatste fase, niet dat ik hiermee wil zeggen dat je handen verkeerd gespeeld hebt. Wat betreft die 66 is er voor beide opties wel iets te zeggen imo, gezien het feit dat je met een speler naast je zit die erg short is kan je ervoor opteren om te folden, maar gezien het feit dat villain met ATC pusht is de call die je maakt wellicht nog wel beter.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik was vergeten dat ik deze video gedownload had :D ...
      Ik heb toch nog even de tijd gevonden om er naar te kijken. Ik denk dat het idd een goede leidraad is voor beginnende spelers. Bij mij is vooral een lichtje gaan branden toen je de SitNGo wizard opende. Ik denk dat het zeer leerzaam is wanneer je elke SnG na afloop even na-checked om te kijken waar je eventueel fouten hebt gemaakt.

Ikzelf vind je fold's van AQo/s vrij tight en denk dat ik in de praktijk deze hand wel speel. Misschien ben ik wat te loose wat dat betreft maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Voor de rest kan ik niet veel handen benoemen die ik anders gespeeld zou hebben. De hand die je zelf al tegen kwam in de SitNGo wizard 66 is een leuke discussie hand. Ik denk dat je hier niet echt een fout kan maken. Een push is ok en fold is ook ok.

Goede video, ik hoop dat je snel een vervolg maakt waarin je wat dieper ingaat op het ontwikkelen van reads, waar je zoal op let etc, etc. Succes!
    • raasz
      raasz
      Bronze
      @Sharp:

Ik heb nu dus even die trial gedownload maar nu laadt SNG wizard mijn laatste SNG's niet in. Ik heb handhistory's tot en met vandaag(26 maart) maar hij vindt alleen history's tot en met 17 maart. Ze staan gewoon in dezelfde folder. Misschien dat je een truc weet ofzo? Ik heb al even op de site gevraagd en rondgekeken maar daar heb ik zo snel niks kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Edit: het probleem bleek te liggen in het feit dat mijn handhistory in het nederlands werd opgeslagen. Nu ik ze in het engels opsla werkt het perfect...