Instructie Video Basic SSS NL20

• 3 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi elrio,

Leuk je video te zien...

Je had later al door dat je de KQo hand op ~18m gepushed kon hebben. Afgezien van je stack:raise ratio was het een limp/reraise van UTG. Dan zou ik hem iets van 99- geven.
      Het was ook (dacht ik) dezelfde gast die je raise met AQo callde met K10 en een straight flopte. Zou om hem om die redenen niet echt meer respect geven en dus pushen.
      Een fold is ws wel minder variance voor je. Dus ligt ook een beetje aan je eigen speelstijl. Het was iig een grensgeval, geen grote "fout"

AQo in MP is een raise. Maar je was druk op een andere tafel ;) .

Een van de laatste handen toen je JJ had vs A10o, was jammer. Je had 'm verder goed gespeelt. Viel me alleen op dat geen notes maakte. Doe je dat nooit of was je nu te druk met de video?

A10s kan je ook niet echt spelen omdat je geen implied odds hebt (maar dat weet je al). Wanneer je 'm toch wilt spelen, kan je het beter vanuit late position doen. First in kan je hem raisen als steal en anders limpen. Maar dat soort handen vergroten je variance.
    • elrio
      elrio
      Bronze
      oke thanks voor de reactie, ja door de video maakt ik niet echt nota's net zoals Sharp in zijn Vid geen echte reads had.
      Normaal probeer ik zoveel mogelijk nota's te maken.

grtz elrio

Leuk toch 444 ste post :p
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hey Elrio

Ik ben nu je video aan het downen en hoop hem nog op tijd te kunnen afzien, ondanks de drukte hier in huis. Ben erg benieuwd :D

Z.