cashout

• NielsvV
      NielsvV
      Bronze
      ik heb gisteren die 50 dollar gratis gekregen, ik heb hier nu al 217 van weten te maken en ik heb 35 MCP, nog even doorgaan dus en ik heb mijn 50 dollar vrijgespeeld en daarna wil ik die 100 ook vrijspelen. Moet ik dan nog een bonuscode invoeren om die 100 vrij te kunnen spelen?

verder wilde ik nog even duidelijkheid over het uitbetalen, als ik die 100 bonus heb wil ik stoppen bij mansion en depositbonussen gaan spelen, kan ik dan gewoon uitcashen van mansion naar moneybookers of moet ik eerst een moneybookersaccount aanmaken, geld van mijn rekening op moneybookers zetten, van moneybookers naar mansion en dan pas uitcashen. of kan ik ook uitbetalen zonder te storten??

alvast bedankt
  • 8 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Hi Niels,

Toen ik bij mansion zat moest ik eerst een deposit doen via moneybookers vooraleer ik kon uitcashen. Ik had wel al een moneybookers account. Na die deposit kon ik gewoon uitcashen via moneybookers.

Greetz elrio
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      En die meer dan verviervoudiging van je bankroll is allemaal verantwoordelijk en via BRM gebeurt of met heel veel geluk en ben je het over een week weer kwijt?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je moet inderdaad eerst een deposit maken voordat je kunt withdrawen.

Hou je alsjeblieft aan BRM, ik heb het hier al vaak genoeg voorbij zien komen dat iemand van zijn $50 snel heel veel maakte, maar de volgende dag zijn ze blut en zie je ze nooit meer terug wat heel zonde is.
    • NielsvV
      NielsvV
      Bronze
      oke dan bedankt voor jullie reacties, ik hanteer uiteraard gewoon een BRM. maar wel een beetje aangepast, ik weet van mezelf dat ik ongeduldig ben dus ik heb mijn eigen BRM gemaakt (sorry eigenwijs dat ik ben).. :tongue: het werkt wel want ik sta nu al op 366, no-limit 0.25/0.50..

maarja op Mansion Poker zitten gewoon zulke debielen die willen van hun geld af denk ik.. en ik wil dat geld opzich wel :rolleyes:
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      LOL ga asjeblieft broke,
      Je eigen BRM is geen brm. Dat is gewoon geld vergooien ook al sta je nu winst dat sta je ook niet lang meer(trust me)
    • NielsvV
      NielsvV
      Bronze
      oke als je daar zeker van bent dan gebruik ik het brm van pokerstrategy, kijken hoe dat gaat :tongue:
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Je moet het begin van je online pokerspel meer zien als een leerweg, wat betekent dat je de financiele resultaten niet voorop moet stellen. Wanneer je nu te snel op hoge limieten gaat spelen zullen je leaks je meer kosten dan wanneer je op lage limieten speelt. Ik heb al zoveel lui gezien die qua pokerskills goed mee konden met de spelers aan hun tafel maar die broke gingen door bad-luck of tilt.

Dus: leer NU, nu is het goedkoop. Dit voorkomt dat je later dure fouten gaat maken. BRM is tha BOMB :D
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Dus jouw bankrollmanagement houdt het volgende in. Ik heb 50 dollar dus ik speel NL50? Als je een (bad) beat had gehad all-in was je alles kwijt geweest.
      (quite) a irresponsible bankrollmanagement :D