NL 0.05/0.1 Kon ik folden?

• ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Kon ik nog weg die laatste raise?
      Had ik al eerder moeten foldn? Wat te doen tegen die verschrikkelijk irritante minraises?

Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      9 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $0.90
      UTG+1: $8.55
      MP1: $3.75
      MP2: $2.60
      Hero: $16.05
      CO: $7.65
      Button: $1.75
      SB: $9.70
      BB: $8.35

Pre-flop: (9 players) Hero is MP3 with Q♣ J♦
      4 folds, Hero calls, 2 folds, SB raises to $0.15, BB calls, Hero calls.

Flop: A♦ J♠ K♥ ($0.45, 3 players)
      SB bets $0.1, BB folds, Hero calls.

Turn: Q♠ ($0.65, 2 players)
      SB bets $0.1, Hero calls.

River: Q♦ ($0.85, 2 players)
      SB bets $0.4, Hero raises to $2.5, SB raises to $9.3, Hero raises to $15.65.
      Uncalled bets: $6.35 returned to Hero.

Results:
      Final pot: $19.45
  • 8 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      prelfop had je kunnen folden q/j offsuit is meetsal niet echt een geweldige hand

op de flop had je moeten raisen of folden. als je denkt dat hij hiet bluft moet ej hier de pot oppakken. als je denkt dat je verslagen bent moet je hier folden.

op de turn krijg je 7:1 odds met 2 pair. de kans is groot dat hij een straight heeft, dan ben je ongeveer een 10:1 underdog maar als hij die heeft heb je zeker implied odds om te callen voor als je een fullhouse hit.

kortom je calls preflop en op de flop vind ik niet geweldig. maar je call op de turn is acceptabel
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ik wist echt niet waar ik aan toe was met die vervelende minraises altijd. En op deze tafel zaten vissen te over. Daarom callde ik veel handen, omdat ik wist dat ik ze op de flop en verder wel zou outplayen als ik daar de hand voor had. In dit geval lukte dat niet ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Dat je geen info hebt, komt voornamelijk omdat je zelf te passief speelt.
      Wanneer je deze hand preflop speelt (wat ik totaal niet aanraad en al helemaal niet in middenpositie) en je hit de flop, dan moet je reraise op die poepbet.
      Hetzelfde geldt voor de turn.
      Omdat je geen info hebt, zou ik de river gewoon callen. Voor hetzelfde geldt heeft hij KQ of AQ, wat ik bijzonder goed mogelijk acht. Helemaal na de reraise op de river verbaast me daarom je call.
      Kortom; op elke straat vind ik deze hand slecht gespeeld.

My 50cts.

Groeten,
      Leo
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      In NLHE kun je altijd folden.

Rechts onderin is dan meestal zo'n knopje met 'fold'.

succes!

ps.

Je bent nog niet goed genoeg. Ik zou echt eerst wat meer theorie studeren. Op deze manier is het leren duur. Als het spelen belangrijker is raad ik je aan 1c/2c NLHE te spelen met 2$ stack

maar op de river ben ik ook all in hoor
    • Leo
      Leo
      Bronze
      DAS VAN T BETTEH!!! :(

omg misclick? :)
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Dank voor jullie mening.
      Ik heb deze hand inderdaad te passief gespeeld en ben daardoor in de problemen gekomen.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      en nogmaals zeg ik je dat je wat meer charts moet gaan bekijken enzo.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Openlimpen met een hand als QJo vind ik lelijk ;) Raise preflop. Vanaf MP3 is hij speelbaar maar dit is zowat de vroegste positie waarin ik QJo zou spelen, eerder niet.

Door de kleine betsize van SB moet je callen. Ik ben echter niet geneigd om te gaan raisen omdat je hand daarvoor gewoon te zwak is. Je hebt bottom pair+gutshot dus een call is ok. Turn geeft je 2 paar maar het is niet zeker dat je wel de beste hand hebt dus ook hier kan je de pot klein houden en gewoon callen, hoewel zijn betsize verraadt dat hij wss geen straat heeft.
      River is idd in easy all in.