NL25: K4 freeplay

• Leo
      Leo
      Bronze
      $0.1/$0.25 No Limit Holdem
      7 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($18.95)
      UTG+1 ($8.55)
      MP ($27.30)
      CO ($3.70)
      BTN ($5.50)
      SB ($29.70)
      Hero ($5.00)

Pre-flop: ($0.35, 7 players) Hero is BB K:club: 4:spade:
      1 fold, UTG+1 calls $0.25, 4 folds, Hero checks

Flop: J:club: 4:heart: J:diamond: ($0.6, 2 players)
      Hero checks, UTG+1 checks

Turn: K:diamond: ($0.6, 2 players)
      Hero bets $0.5, UTG+1 calls $0.5

River: 8:heart: ($1.6, 2 players)
      Hero bets $0.9, UTG+1 raises to $2.5, Hero calls $1.6

UTG+1 speelt 30/4/1.9
      Op de flop loop ik voor lijkt me. Betten?
      River reraise zegt me niks. Hij heeft oneindige AF daar ;)
  • 4 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Vind je turnbet ok. Maar zou 'm denk ik opgegeven hebben op de river, na de reraise.
      Ik neem aan dat de riverbet als blockbet bedoeld was. Hij kan niet veel handen hebben waarop je voorligt. Je wint eigenlijk alleen van een bluf. Hij zou nog wel een busted FD kunnen hebben. Maar ik denk dat je hier vaker achter staat.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Nee, was meer bedoeld als valuebet. Zelf denk ik ook dat ik na de reraise had moeten folden... Wat vindt je van de flop dan?
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je had 2/3 pot kunnen doen om te zien waar je staat. Maar vind je check wel ok. Wat had je overigens gedaan als Villain een minbet deed op de flop?
      Ik denk dat ik gefold had op any bet op de flop. Dus de flop had ik c/f gespeeld.

Ik vond je riverbet juist ideaal voor een blockbet omdat je evt nog ruimte overliet om te folden. Als het bedoeld was als valuebet, dan had ik meer gebet (1,10 of 1,20 oid). Hoewel ik dan nog steeds denk dat je achter staat, na zijn reraise, had je dan wel moeten pushen. Aangezien je reststack dan al zo klein was en je niet zoveel equity nodig had. Je hebt nl wel wat showdown value.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Net als jij had ik ook any bet gefold.
      Misschien was een blockbet inderdaad ideaal geweest, maar dan had het mijns inzien minder moeten zijn + idd een fold op een raise.

Vooral omdat het 7-handed was, leek me mn hand vrij sterk, maar dit kan ik uiteraard verkeerd zien ;)

Je hebt wel gelijk, hij zit met KJo.