NL25: A8 mislukte steal

• Leo
      Leo
      Bronze
      $0.1/$0.25 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($10.75)
      UTG+1 ($25.05)
      MP1 ($6.50)
      MP2 ($3.95)
      MP3 ($12.45)
      CO ($24.65)
      Hero ($5.00)
      SB ($35.45)
      BB ($23.10)

Pre-flop: ($0.35, 9 players) Hero is BTN A:spade: 8:diamond:
      6 folds, Hero raises to $1, SB calls $0.9, 1 fold

Flop: 5:spade: 7:spade: 4:club: ($2.25, 2 players)
      SB checks, Hero bets $1.5, SB calls $1.5

Turn: 7:heart: ($5.25, 2 players)
      SB checks, Hero checks

River: 3:spade: ($5.25, 2 players)
      SB bets $2.5, Hero folds

Final Pot: $5.25

SB wins $7.5 ( won +$2.5 )
      Hero lost -$2.50

Fold elke sb/bb tot nu toe.
      SB speelt echter 30/20/4, dus niet het beste moment voor een steal?
      As played, wat te doen op de verschillende straten?

Groeten,
      Leo
  • 8 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik weet niet of ik op nl25 zou stealen (en zeker met zo'n sb) maar as played nh
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Waarom zou je niet stelen op NL25? Te loose callers op de blinds?

Groeten,
      Leo
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      te domme mensen :D
      stealen pas vanaf NL50 of NL100
      op NL25 is het echt de moeite niet maar als je het dan doet zie dan dat er 2 tight spelers in de blinds zitten en niet zoals nu ;)

groeten
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ik probeer altijd te stealen, op elke limiet. Ik laat het meer afhangen van m'n image en de FBBS van Villain(s).
      Heb het vermoeden dat je niet veel handen hebt van SB, met zulke loose stats van hem en een FTS van 100.

Tegen een unkown zou ik hiermee wel een steal proberen. In late position of heads up in de blinds, raise ik ook standaard 3,5bb. Zodat ik wat goedkoper kan stealen.

As played vind ik 'm ok. Standaard cbet en dan een shutdown na z'n call.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Heb inderdaad maar 60 handen van m.

Sreteb, doe je dan elke hand MP3/CO/BTN/SB 3.5 raisen, zowel je steals als je goede handen?
      Of MP3 niet?

Groeten,
      Leo
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      In late position en de blinds doe ik idd altijd 3,5BB (goede handen en steals). Je kan daar ook een beetje mee varieren tussen 3 en 4BB, zolang je het ook maar doet met je goede handen.
      Persoonlijk vind ik 3,5BB nu wel goed werken.

Vanuit MP3 zou je het kunnen proberen, wanneer de mensen achter je tight zijn en je image goed is. Zou het dan niet met ATC doen, maar bv 88- kan je het best proberen.

Vanaf BTN en SB doe ik het met ATC, vanuit CO ben ik al tighter (Axs, SC's/gappers dat soort kaarten). Het hangt vooral van de stats die ik heb en hoe de tafel speelt. Ik probeer m'n ATS op 20+ te hebben, tussen de 25-30 is denk ik ideaal, maar dat kan niet altijd. 20 is wel een goed richtgetal imo.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ok, tnx voor die info!
      Zelf merk ik dat, wanneer je met 9+ tafels bezig bent, het moeilijk is te onthouden waar je de vorige orbit hebt gestealed. Je wilt natuurlijk niet dat je 4x achter elkaar bij dezelfde villains met any two stealt...
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ja, dat is zeker waar. Daar heb ik zelf ook last van. Je moet het idd niet te vaak achter elkaar doen, af en toe een orbit laten gaan is op de lange termijn wel beter. Tenzij het shortstacks zijn, die niet terugvechten, dan blijf ik het de hele avond doen. Als ze een keer een goede hand hebben, kan je er nog makkelijk uit komen.

Wat ik me net wel bedenk, na je post. Is dat je jouw ATS natuurlijk wel gewoon op de tafel kan projecteren (als daar geen ruimte voor is, dan in die popup stats). Ga ik morgen 's testen, heb toch ook al m'n VPIP en AF staan. Daar kan ATS nog wel bij :) .