Fr; Turn- & River Play

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo mensen :) ,

Vraag mezelf af hoe ik deze hand gespeeld heb? Twijfel over m'n Bet op de Turn waar een J :diamond: verschijnt en over mijn Re-Raise op de River.

Benieuwd naar jullie reacties

gr. Gappy

0.15/0.3 Limit Holdem
      10 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($11.30)
      UTG 1 ($6.95)
      UTG 2 ($11.30)
      MP1 ($11.05)
      MP2 ($6.65)
      MP3 ($13.10)
      CO ($11.65)
      BTN ($3.35)
      SB ($18.55)
      BB ($11.80)........Gappy met T :diamond: 6 :club:

Pre-flop: (1.7 SB, 10 players)
      UTG calls (11.15), 1 fold, UTG 2 calls (11.15), 6 folds, BB checks (11.65)

Flop: 4:heart: 8:club: T:spade: (3.7 SB, 3 players)
      BB bets (11.50), UTG calls (11.00), UTG 2 calls (11.00)

Turn: J:diamond: (3.3 BB, 3 players)
      BB bets (11.20), UTG calls (10.70), UTG 2 calls (10.70)

River: T:heart: (6.3 BB, 3 players)
      BB bets (10.90), 1 fold, UTG 2 bets (10.10), BB bets (10.30), UTG 2 calls (9.80)

[Results Hidden]
  • 8 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      De turn speel ik hetzelfde.

Op de river zou ik nogmaals een bet plaatsen omdat je nu een sterke hand hebt. Maar zijn raise zou ik gewoon callen omdat er wel kans is dat hij een straight heeft.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik zou zijn raise ook alleen op de river callen, voor de rest goed gespeeld!!

Je krijgt top pair vanuit een freeplay op een laag board, ook al heb je geen goede kicker is je hand wel sterk.

Niemand hoeft hier een J te hebben dus is je bet goed voor value.

Op de river hit je trips waardoor je hand ineens een stuk sterker wordt, maar het enige dat verandert is dat je nu een J verslaat. Wanneer hij een J kan raisen zal hij dit bijna altijd al op de turn doen. De T op de river kan voor hem ook een goede kaart zijn wanneer hij ook een T heeft, maar zo passief is dat hij hier niet mee raist op de flop, nu denk hij zomg ik heb de nuts met 3 of a kind en raist hij wel. Het zal heel vaak een T met een betere kicker zijn of een bluf, een T met betere kicker verlies je veel door en met een bluf zal hij folden en krijg je ook geen extra bet. Hij raist hier dus veel vaker een hand die jou beat heeft dan een hand die jij beat hebt.
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Dan maak ik eens een goeie beslissing, zit er een verkeerde redenering achter. jesus! :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Straight zal hij vaak al op de turn raisen he.

Wees blij dat je die posts maakt :D Op die manier zul je het veel sneller leren dan dat je gewoon leest wat andere mensen schrijven.
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Ik moet wel zeggen dat ik énorm veel tegenstanders tegenkom die de turn hier niet zouden raisen met een straight. Kwam er daarstraks nog één tegen die een straight flopte en net zo speelde als de tegenstander in deze hand.

Ik heb zo voor mezelf een leak gecreëerd waardoor ik niet agressief genoeg durfde spelen met een gevaarlijk board. Dat heb ik vandaag dus ontdekt.

Sorry, t'was niet de bedoeling om de thread hier effe over te nemen :)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je neemt de thread niet over, dit zal ook Gappy zijn spel helpen :)

Het is belangrijk om in dit soort situaties niet alleen je pure odds en outs te counten, maar ook discounten outs en implied odds, EN daarbij je board goed lezen en denken wat de villain kan hebben :)
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Je neemt de thread niet over, dit zal ook Gappy zijn spel helpen :)

Het is belangrijk om in dit soort situaties niet alleen je pure odds en outs te counten, maar ook discounten outs en implied odds, EN daarbij je board goed lezen en denken wat de villain kan hebben :)
      Bedankt Yoghi en ook DarthBobo ,

Dit is een leerzame hand voor me. Vooral de mogelijke motivatie achter Villain zijn Raise op de River.

gr. Gappy :)
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Niet meer veel werk voor mij in deze post :)

Call River.

Met een betere kicker kan je hier 3-betten, maar de 6 is te weak zonder een read, dat hij bijv. zijn J op de River gaat raisen, maar niet op de Turn.