Hey!

• Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Hey allemaal, ik ben Teun Voets, alias Voetsel, 18 jaar en Gymnasium student. Ik speel sinds ongeveer 1 maand online poker, voornamelijk freerolls en sinds ik me heb geregistreerd bij PS ook wat Cash games en SnG's.
      Ik ben zeer geinteresseerd in online poker omdat ik het leuk en spannend vind en er daarbij een aardig zakcentje mee valt te verdienen, mits goed uitgevoerd natuurlijk. Ik heb al een tijdje gespeeld, ook buiten de aangeraden limieten (ja, zoals veel beginners dacht ik dat ik het beter wist) en na een behoorlijke downswing van ongeveer $30 startkapitaal besloot ik toch maar te SSS'en.
      Het SSS'en werkte en mijn BR is inmiddels al weer $55 en ik ga nu proberen over te stappen naar BSS omdat ik de SSS toch af en toe wat saai vind worden.

Anyway, ik zal de komende tijd regelmatig het forum bezoeken en vertellen hoe het gaat, in de hoop er van te leren natuurlijk!

Voetsel.
  • 11 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Hello Teun,

Als ik je advies mag geven, Blijf nog even bij SSS.

1) Goede basis voor BSS en poker in algemeen
      2) Je Bankroll uitbreiden (Indien juist uitgevoerd)
      3) Just stick to SSS voor een tijdje :) :) :) :) :) :)

Blijf gewoon SSS spelen tot je dit helemaal onder de knie hebt en je in SSS een winnende speler bent en blijft. Daarnaa als je basis goed is en je bankroll is uitgebouwd kan je nog altijd overstappen naar BSS.

Dit is wat ik zou doen, wat je doet beslis je natuurlijk nog altijd zelf maar ik zou toch aanraden om toch nog wat SSS te spelen.

Grtz elrio
    • Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Ik was ook nog niet van plan echt te beginnen met BSS'en voordat ik de $150 heb bereikt, maar ik ben al wel begonnen met de artikelen hier op de site te bestuderen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Tuurlijk kan je de Artikelen Van Bss strategy al goed bestuderen. Vanaf welke Bankroll je kan overgaan op BSS weet ik zef niet.

Grtz elrio
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Voetsel
      Ik was ook nog niet van plan echt te beginnen met BSS'en voordat ik de $150 heb bereikt, maar ik ben al wel begonnen met de artikelen hier op de site te bestuderen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
      je weet gewoon nog helemaal niets van poker dat is het probleem. Ik raad je aan wat artikelen van mij te lezen in 'ajfonso's pokerlab' en dan nogeens na te denken over wat je wil gaan doen...

Ik heb echt het idee dat geen enkele beginner het rustig aan kan doen.. ze willen allemaal zo snel. Bigstacken jah cooliejoelie!!! Voel je niet beledigd maar ik heb echt enorm veel ervaring ivm downswings en vrienden waar het ook mis mee ging. Ik raad je gewoon nog niet aan te gaan bigstacken voor dat je 100 buy ins hebt voor 2NL. (200$).

Als je dat hebt berijkt kunnen we rustiger aan zonder stress oefenen. Als je schijt hebt aan wat ik zeg, dan zeg ik jou: "Back to battle..."

Veel succes met poker

Jonas Afonso (18jarige vwo'er ;) )
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Voetsel
      oh dit zag ik ff niet...

Goed plan! succes. Lees veel literatuur en mijn tip is vooral veel handen bekijken in het bss forum. Gewoon ff een paar uurtjes vrij nemen en zo veel mogelijk handen bekijken. De artikelen zijn ook goed!

tight is right
    • Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      kleine update, gisteren veel gespeeld, mijn BR is week $80 dus het gaat de goede kant op. Ik speel nu voornamlijk SSS op 6 tafels tegelijk. Nog een klein vraagje, welk (gratis) programma raden jullie aan om handen op te slaan/te posten? Want aangezien ik op FullTilt speel werkt Texas Grab'em niet!

En Ajfonso, ik heb het gros van je artikelen al doorgelezen, ze zijn leerzaam en goed geschreven, bedankt daarvoor!
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      dat doe ik met veel plezier! Als je vragen hebt kun je die altijd aan mij stellen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat je bij Options --> Hand history kan instellen dat Full Tilt je hand histories ergens op je computer opslaat. Ben er niet zeker van omdat ik daar geen account heb, maar zou wel logisch zijn.
    • Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Ik denk dat je bij Options --> Hand history kan instellen dat Full Tilt je hand histories ergens op je computer opslaat. Ben er niet zeker van omdat ik daar geen account heb, maar zou wel logisch zijn.
      Oh je hebt gelijk, heb het gevonden, ik was bang dat ik daar een extern programmatje voor nodig had ofzo! Bedankt!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Voetsel,

Welkom bij PokerStrategy!

Goed dat je eerst de Shortstackstrategie blijft spelen. Op deze manier kun je een gezonde bankroll opbouwen en bij ongeveer $200 overstappen op de bigstackstrategie.

Natuurlijk kan het geen kwaad om je alvast te verdiepen in de bigstackstrategie. Tegen de tijd dat je de $200 hebt bereikt heb je in iedergeval een gezonde basis.

Veel succes!
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      BSS helpt ook nogeens je SSS.