nl50, flushdraw

• sechef
      sechef
      Gold
      heb ik hier iets verkeerd gedaan?

Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.50 BB (9 handed) Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

SB ($51.10)
      Hero ($46)
      UTG ($36.55)
      UTG+1 ($19.50)
      MP1 ($60.85)
      MP2 ($23.20)
      MP3 ($264.50)
      CO ($72.45)
      Button ($31.95)

Preflop: Hero is BB with J, Q.
      4 folds, MP3 calls $0.50, 2 folds, SB completes, Hero checks.

Flop: ($1.50) 6, 5, 9 (3 players)
      SB bets $1.5, Hero calls $1.50, MP3 folds.

Turn: ($4.50) J (2 players)
      SB bets $4.5, Hero raises to $11.5, SB calls $7.

River: ($27.50) A (2 players)
      SB bets $37.6 (All-In), Hero calls $32.50 (All-In).

Final Pot: $92.50

Results in white below:
      SB has 7d Kd (flush, ace high).
      Hero has Jd Qd (flush, ace high).
      Outcome: SB wins $97.59.
  • 3 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik kan maar 1 ding verzinnen. Je krijgt een call en een complete, ik zou met jou kaarten hebben geraised. MP3 zou hebben kunnen callen, als je enigszins tight hebt gespeeld zou SB waarschijnlijk folden. Nu krijgt hij de odds voor zn straat (4x kans op 9) en nut flush. Jij speelt eigenlijk alleen voor een flush, die niet eens de nuts hoeft te zijn.

Ik vind dat je post flop goed gespeeld hebt, preflop is niet goed, en daardoor breng je jezelf in de problemen.

Ik zou zeggen preflop raisen, sterke weestand, fold, krijg je een call, zit je heads up, situatie opnieuw beoordelen. Maar nu heb je een SB die heel veel outs heeft, en een c-bet maakt die jij callt. Turn krijgt hij een raise die hij niet gelooft, dit is slecht spel van hem, want hij zal hier vaak genoeg achterliggen. Als je preflop had geraised, had hij het misschien wel geloofd en weggelegd.

En dan de river, jij krijgt waar je naar drawt, en kunt dus niet wegleggen en dat is dus goed. Helaas voor jou heeft hij de enige hand die je verslaat maar goed...
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Tsja, als je op zoek gaat naar een fout achteraf met results erbij, dan is het makkelijk praten.
      Zonder results had ik gezegd dat je deze hand perfect hebt gespeeld. Zelf had ik m op een setje gezet ofzo. Nh.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Je hebt enkele opties op de flop: callen of raisen. Gezien het feit dat SB tegen 2 spelers inbet, ben ik geneigd om te callen ipv te raisen.
      Op de turn krijg je top pair erbij en besluit je te raisen. Hier ben ik niet zo'n fan van. Gezien het feit dat SB hier reeds 2x potsize bet, denk ik niet dat je hier foldequity hebt wanneer je raiset. Hij heeft hier minimum 2 paar, misschien een set, een straat of een heel goede draw. Je top pair geeft je dus hoogstens wat extra outs.
      De turnbet callen lijkt me dus de beste optie. Wanneer Villain op de river na een blank enige substantiele bet plaatst, denk ik niet dat je paar Jacks goed genoeg is.
      Nu krijg je toch je flush op de river. Gezien het feit dat het de A :diamond: is die valt, is er maar 1 flush die beter is dan de jouwe. River is dus een instacall.

Post aub geen resultaten meer, deze kunnen het handbeoordelingsproces beïnvloeden ;)