"custom table" voor Mansion

• Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hallo mensen :) ,

Ik wil graag een aangepaste tafel voor Mansion. Ik probeer het stappenplan te volgen maar loop vast bij punt 3.

Je kopieert het bestand „ongame.bat" naar de main directory waar je ook „MansionPoker" geinstalleerd hebt. Daarna kopieer je de "original" en de "modified" folders naar "..MansionPokerResourcesGraphics".

Ik weet niet hoe ik "ongame.bat" moet kopiëren naar de "main directory".

Wie kan me helpen?

gr. Gappy :)
  • 14 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik denk dat je rechtsklik moet doen op Ongame.bat en dan kopieren.

Je plakt het dan in deze map: C:\Program Files\MansionPoker door rechtsklik ergens op het witte te doen en dan plakken te selecteren.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Hoi Yoghi :) ,

Wanneer ik rechtsklik op "Ongame.bat " krijg ik het volgende menu ( ik gebruik Firefox)

alles selecteren
      --------------------
      Bestanden toevoegen aan archief
      Uitpakken in opgegeven map
      Ingepakte bestanden testen
      Bestanden weergeven
      Bestanden verwijderen
      Archief herstellen
      Uitpakken zonder bevestiging
      Informatie weergeven
      ----------------------------------------------
      Standaardwachtwoord instellen
      Toevoegen aan favorieten
      ----------------------------------------------
      Nieuwe map maken
      Naam wijzigen
      Bestand afdrukken
      Weergeven als >
      Sorteren op >
      Wisselen van station >

Ik krijg geen kopieermogelijkheid! Moet ik nou "Uitpakken in opgegeven map" gebruiken?

gr. Gappy
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je moet eerst de file download --> rechtsklik op link en dan bestand opslaan als.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Welke link bedoel je Yoghi?

Ik ben bij stap 3; Ik heb eerst zo'n "Mansion tafel layout" gedownload (=stap 1.) Vervolgens zie ik 2 folders staan, te weten; "original" ,"modified"en een bestand dat "ongame.bat" heet.( =stap 2.)

gr. Gappy
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hmm..

Firefox heeft hier niets mee te maken.

Wanneer je op dat plaatje van die mansion tafels drukt en dan rechtsklik doel opslaan als. Misschien werkt het dan.

Nu opent FF de file in de browser, terwijl het veel makkelijker is wanneer je file op schijf wordt opgeslagen.

Wanneer dit niet werkt kun je gewoon proberen die ongame.bat naar de goede map uit te pakken inderdaad.
    • Gappy
      Gappy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Hmm..

Firefox heeft hier niets mee te maken.

Wanneer je op dat plaatje van die mansion tafels drukt en dan rechtsklik doel opslaan als. Misschien werkt het dan.

Nu opent FF de file in de browser, terwijl het veel makkelijker is wanneer je file op schijf wordt opgeslagen.

Wanneer dit niet werkt kun je gewoon proberen die ongame.bat naar de goede map uit te pakken inderdaad.
      Ik begrijp je uitleg niet Yoghi.
      Moet ik alles vergeten en weer van voor af aan beginnen of verder gaan met stap 3 van Tafel layouts voor Mansion Poker

Installatie:

Volg deze stappen nauwkeurig!

1. Je download eerst een Mansion tafel layout en je pakt deze uit met een programma zoals WinRar of Winzip.
      2. In de directory waar je de bestanden in uitgepakt hebt, zullen er 2 sub folders staan ("original" + "modified") en een bestand dat "ongame.bat" heet.
      3. Je kopieert het bestand „ongame.bat" naar de main directory waar je ook „MansionPoker" geinstalleerd hebt. Daarna kopieer je de "original" en de "modified" folders naar "..MansionPokerResourcesGraphics".
      4. Nadat je dit hebt gedaan open je "ongame.bat" (rechtermuisklik en ‘edit'!) en wanneer nodig pas je de paths aan(niets anders!) om de the folders te matchen op je hard drive. Standaard zijn ze "C:programsMansionPokerResources..." bijvoorbeeld. Je moet in totaal 5 paths aanpassen.
      5. Dan sla je dit op en sluit je de editor.
      6. Om te kunnen spelen gebruik je niet het "StartMansionPoker.exe" bestand, maar het "ongame.bat" bestand! Een klein zwart scherm zal dan verschijnen wanneer je Mansion Poker start.
      7. Wanneer Mansion Poker succesvol is opgestart dan kun je klikken op het kleine zwarte scherm en een willekeurige toets indrukken (bijv. spatiebalk), hierdoor worden de graphics gekopieerd.
      8. Je kunt gewoon net als normaal spelen. Je moet alleen onthouden om Mansion Poker te starten via "ongame.bat" in plaats van de normale "StartMansionPoker.exe". De andere processen hoef je maar 1 keer uit te voeren (zie boven)!

Ik krijg het nu wel voor elkaar om „ongame.bat" te kopiëren. Wanneer ik dan echter in het witte veld het hele zaakje plak heb ik in plaats van 2 mapjes en een dos-bestand "ongame", diezelfde 2 mapjes, en dat dos-bestand maar ook nog een kopie van dat dos bestand.......pffffff

Ik dacht dat poker moeilijk was :rolleyes:

gr. G :) appy
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik ben trouwens bezig met een tafel te maken met pfr ranges en odds en outs erop, dus mss nog ff wachten ;)

groeten
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Bij mij lukt het ook ni echt ze, ik krijg de melding dat hij het niet vindt, C:\Program Files\MansionPoker\... heb ik van de paths gemaakt, maar dan zegt hij: kan C:\Program niet vinden, dan haal ik de spatie weg: C:\ProgramFiles\MansionPoker en dan lukt het ook niet

anyone?

groeten
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Een laag streepje ertussen? (_)

Anders kun je ook proberen in C:\ te installeren.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      laag streepje ook al geprobeerd :P
      herinstalleren doe ik liever niet, zal het wel opnieuw proberen na de vakantie
      in tussentijd zal ik men layout met PFR/odds ff uploaden!
      groeten
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      http://bp1.blogger.com/_E0K6YyWg7lI/R-lKh7BnlnI/AAAAAAAAAFw/ik-9Q79Vgqs/s1600-h/Game-Table%2Branges%2Bodds-outs.bmp
      voila, hoop dat jullie er iets mee zijn ;)
      kan wel zijn dat de pot over de PFR chart komt ofzo maar dat moet ik nog checken en dat gaat nu niet aangezien het niet werkt :D
      nakijken op fouten mag ook :p

groeten
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ff gegoogeld op .bat file, je moet dus je paths quoten met 2 "en
      bvb. "C\Program files"
      groeten
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      http://bp0.blogger.com/_E0K6YyWg7lI/R_pt7bBnloI/AAAAAAAAAF4/3N61tkdQ7Oo/s1600-h/Game-Table.bmp
      beetje aangepast,
      wit was te veel van het goede, betsizes werden onduidelijk e.d.
      de pot en de kaarten van sommige spelers komen wel over enkele cijfers maar das dan maar pech :D

iemand nog iedeen om erbij te doen?
      ik dacht evt. aan een complete SB chartje maar vind niet direct iets voor BSS (wel voor SSS maar dit is voor BSS)

misschien datk binnenkort een mini table layout maak ofzo
      zelfde principe enkel minder plaats :p

groeten
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      ik ben geinteresseerd in minitable layout :)