PokerEV lijntjes?

• Leo
      Leo
      Bronze
      Hallo,

graag wil ik via PokerEV kijken waar mn leaks enzo zitten, maar ik heb totaal geen idee wat die lijnen betekenen (bhalve dat omhoog goed is en omlaag slecht :p).

Hier 2 grafieken van vandaag en van de laatste 5 dagen. Zou iemand mij (het liefst zo uitgebreid mogelijk uiteraard) uit kunnen leggen wat het allemaal betekent ajb?

Alvast bedankt!

Groeten,
      Leo

• 5 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Vandaag heb je pech gehad met je All-ins. Daartegenover staat dat je de 4 dagen daarvoor geluk gehad hebt (je won meer dan je equity was). Dat is mijn conclusie uit je 2 all-in-luck grafieken.

Vanzelfsprekend hangen je total winnings daar voor een groot stuk vanaf, en dat zie je in de andere 2 grafieken (de groene lijn).
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      aan het tweede grafiekje kun je zien dat je een klein beetje verliest aan handen zonder showdown =] (srry)... Maar luck is hier de grootste verliesfactor!!
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ok tnx voor de reply's, maar op zich heb ik daar weinig aan.

Wat ik graag zou willen weten is waar de verschillende lijnen voor staan en hoe ik de verschillende lijnen moet interpreteren, evt. in relatie tot elkaar.
      Dat ik pech en geluk heb gehad, dat merkte ik tijdens mn spel wel ;)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Echte leaks kan je met die graphs niet vinden. Daar zijn ze te algemeen voor.

Ik neem aan dat dit je SSS stats zijn. Dan kan ik wel wat algemeens erover zeggen.

Namelijk dat je vandaag geen coinflip gewonnen hebt. Afgezien daarvan ben je nooit als duidelijke favoriet de pot ingegaan. Je verliest geld op showdown handen, dat is vreemd als SSS'er omdat je alleen sterke handen speelt. Dat kan komen door pech of slecht spel of een combo (dat is niet uit de graph op te maken).

Bij hand 5300 op je laatste graph kreeg je nog een suckout te verwerken, wat het wat erger maakte.

Je verlies zit echt in je showdown handen. Bij de handen die je postte in het SSS forum zaten geen vreemde dingen. Dus denk dat dit meer variance is die je inhaalt omdat je de dagen daarvoor zo hot liep.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ok, tnx Sreteb.
      De handen die ik vandaag heb gepost, heb ik allen verloren. Dus wat je zegt, zal inderdaad kloppen.
      Verder zal ik zo nog even naar de overige showdown handen kijken.

Groeten,
      Leo