3/6 SH AJo 2

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)   
      Position:
      Stack
      SB:
      $147.50
      Hero:
      $333

3/6 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:heart: , J:spade:
      MP3 folds, Hero raises, BU folds, SB 3-bets, BB folds, Hero calls.

Flop: (7.00 SB) 8:heart: , J:heart: , 3:diamond: (2 players)
      SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero caps, SB calls.

Turn: (7.50 BB) K:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets, SB calls.

River: (9.50 BB) Q:heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

Final Pot: 9.50 BB

Villain is een beetje nitty TAG, mis ik hier valuebet op de river? Is cappen overplayed?
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      denk dat de cap wel goed is. en als hij niet veel riverbluffraises maakt is b/f goed maar is volgens mij close
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Op jouw Flopraise gaat hij met bijna iederee hand 3-betten, dus kan je dat zeker cappen/callen en op de Turn raisen.

Eigenlijk spelen wij hier call Flop raise Turn, jouw line is goed om te balancen tegen thinking tags, die je geen credit op jouw Flopraise IP geven, maar niet standaard (weet je denk ik wel)

Deze River is heel close, maar tegen deze TAG, met een WTS van 33 check>bet. Marginale handen gaat hij op deze River toch folden als jij bet.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hmm, ik speel hier eigenlijk nooit call flop raise turn, dankje dat je het zegt. Die line was een beetje naar de achtergrond verdreven :P