naar pokerstars

• helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ok, ik wil dus graag naar pokerstars. Interpoker is "op", te weinig medium staked games. Maar nu staat er als je op de "ontvang 100% up to enz."-dinges klikt, dat je pokerstars vanaf een bepaalde link moet downloaden, en dat heb ik dus niet gedaan. Moet ik nu uninstallen en herinstallen? of ben ik gewoon screwed? Ik zat nog te twijfelen tussen pokerstars en party, maar ik denk dat partysoftware totaal ruzie gaat krijgen met mn computer (heeft et bij de coachings nl. al), dus moet het dan maar pokerstars worden, want FTP zou een 9player max hebben, en dat vind ik arielekst. Ik ben nu nog met interpoker bezig, omdat puschkin zegt dat er nog een 100$ bonus is die ik kan ophalen, dus dat ga ik eerst ff proberen, maar ik moet wel zo snel mogelijk mn boedel verplaatsen...
  • 18 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je moet stars wel van die link downen, dan kom je op een soort tussenpagina van stars. Weet alleen niet zeker of je een "marketing code" nodig hebt.
      Als je stars van hun homepage hebt gedowned, dan lijkt het me verstandig om 'm eerst te uninstallen en dan via die link nog een keer te pakken (ik neem aan dat je nog geen geld gestort hebt).

Ik las alleen wel in het engelse forum, dat stars punten niet bij je PS punten komen. Was eoa technische storing?! Geen idee of dat later gefixed wordt.

Waarom trekt je pc party niet? Zit je op een 286 te spelen? Als je lag had, dan staat er op het engelse forum een mogelijke oplossing. Had ik zelf eerst last van, maar ik heb net m'n bonus gecleared, dus heb die oplossing niet meer geprobeerd.

Wat betreft bonus is party het makkelijkst en dan stars. Maar als je interpoker vrijgespeeld hebt, zal het voor jou niet zoveel uitmaken.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik zou even een ticket aanmaken voor support omtrent het opnieuw downloaden van PokerStars.

Wanneer je nog geen account of iets hebt aangemaakt dan kan het zijn dat deinstalleren en het wissen van je cookies/tijdelijke internetbestanden(!!!) voldoende is.

Wel dien je dan vervolgens via DEZE pagina PokerStars te downloaden.

Maar nogmaals, check het voor de zekerheid even bij support.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ok... ingewikkeld zeg... naja, ik heb een ticket verstuurd, hopen dat het snel lukt dan maar.

Waarom trekt je pc party niet? Zit je op een 286 te spelen? Als je lag had, dan staat er op het engelse forum een mogelijke oplossing. Had ik zelf eerst last van, maar ik heb net m'n bonus gecleared, dus heb die oplossing niet meer geprobeerd.

Hij vindt niet alle games, oftewel, hij heeft geen 100% connection naar party toe. dit vind ik dus niet goed genoeg. Ik heb op wat andere sites gezien dat qua softheid party en stars gelijkwaardig is, en de bonus is bij allebei ongeveer niks, dus dat doet er verder niet toe.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hou er wel rekening mee dat je de komende tijd nog geen Strategypoints krijgt, zal binnenkort wel komen maar zijn wel wat problemen mee.

De no limit cashgames op stars zijn in ieder geval wel moeilijker dan op party, op fixed limit vind ik het omgekeerde. Voor jou is het natuurlijk helemaal aantrekkelijk door het grote aantal MTTs en SNGs.

Ik zou ook even een ander table theme installeren dan die standaard van PS, zitten wel wat meer relaxte kleuren bij.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      hoe verwijder ik cookies eigelijk?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Internet Explorer: Extra --> Internet opties --> Algemeen, dan bij Tijdelijke Internet-bestanden (2e kopje) staat cookies verwijderen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik heb geen internet explorer, heb al die kartelprogrammas (medai player etc.) handmatig laten verwijderen, hoe met mozilla?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Tools --> Options --> Privacy --> Show Cookies, dan opent er een nieuw scherm, ga naar pokerstars.com en verwijder die :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ok ik heb een ingewikkeld vraagje. Ik begrijp de interpoker reekback systeem totaal niet, en vroeg me af wanneer ik wat krijg.

Ik heb 1033 sp. Ik krijg reekback bij 2000 sp, maar over de 2000 sp, of over de laatste maand? Anyway, ik wil dus weten of het het waard is om daarop te wachten, dus stel, ik win 1000 sp de komende maand, hoeveel reek krijg ik dan trug?

InterPoker - 30% tot 38,8%: Rakeback zal 1 keer per maand worden betaald door InterPoker. Je ontvangt tussen 30% en 38,8% van de rake die je hebt gegenereerd.

Hoeveel rakeback je zult ontvangen is afhankelijk van het aantal MPP (My Poker Points) die je hebt verzameld. Hiervoor geldt de periode na je laatste uitbetaling:

dat klopt iig niet. Ik heb nooit reekback gehad, en ik heb wel 0-4999 mpp's verdient. Dit is dus min of meer een leugen, zou leuk zijn als het veranderd wordt.

Als het iid zo is dat die rakeback totaal de moeite niet is om op te wachten, dan ga ik gelijk naar stars. Ik wil namelijk het liefst zo snel mogelijk van ip af.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Heb je ook nog een first depositbonus die je aan het vrijspelen bent? Rakeback wordt namelijk normaal gesproken een maand later uitbetaald.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Hoi,

Heb je ook nog een first depositbonus die je aan het vrijspelen bent? Rakeback wordt namelijk normaal gesproken een maand later uitbetaald.
      nee, nooit gekregen, en kan ik volgens de interpoker ook niet krijgen, omdat ik geen uk-citizen ben. Dit regeltje kende ik niet, maar hebben ze toch bedacht om geen bonus te betalen.

nu kan ik dus geen rakeback, en geen bonussen ontvangen. Puschkin zegt dat ze me aant bullsjitten zijn. Dat denk ik ook. Ik heb de hele terms and conditions doorgespit, en het staat er niet in. Ik ben benieuwd met wat voor een smoesje ze nu weer aankomen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      hun support is wel goed hee, ze hebben me derover gebeld en zijn de kwestie intern aant behandelen nu.

tis opzich wel boeiend:

http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=69486#post69486
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi helemaalnicks,

en zijn de kwestie intern aant behandelen nu.

Heb je hier al bericht over ontvangen ondertussen?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      nee, slome engelsen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Dat schiet ook niet op dan. :(
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      misschien helpt dit dan:

"Hell0,

The 48 h0urs have passed 2 days ag0.

I'm s0rry that the "o" 0n my keyb0ard is br0ken.

Thanks,

Greetings,

Nick"
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoop dat dit inderdaad helpt, want zo wordt het een beetje een langlopende zaak die eigenlijk nergens over gaat.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik heb ze gemeeld, en gezegd dat ik genoeg heb van het wachten, en dat ik alles gewithdrawn heb. Zodra het geld op neteller staat kan ik beginnen bij ps. Ik heb software vi pokerstrategy.com gedownload, en een nieuw account aangemaakt. Interpoker hebben trouwens al truggemeeld dat t ze spijt. Lekker is dat, daar heb ik dus niks aan.