hallo

• o3vegeta
      o3vegeta
      Bronze
      hallo,

ik ben nieuw op het forum dus zal ik me even voorstellen.

mijn naam is Bart en ik ben 24 jaar,
      ongeveer een maand geleden vroeg iemand op mijn werk of ik geen zin had in een spelletje poker,
      ik had het nog nooit gespeeld omdat ik eigenlijk alle kaartspellen best wel dom vind,
      hij legde mij snel de regels uit voor NL holdem en gaf me een kaartje met de hand rankings.

Nadat ik all zijn chips had was mijn nieuwe passie geboren.

ik heb ondertussen ook al supersystem en matthew hillinger (of zoiets) winning strategys gelezen.

ik speel voornamelijk op absolute poker en was begonnen met 50$ sta nu na 2000 hands en BRM op 75$

ik heb deze site gevonden doordat ik op zoek was naar een goede strategy site.
      de gratis 50$ is wel handig heb even de test gedaan en me ingeschreven op mansion.

ik hoop dat ik hier veel kan leren.

Groeten en veel geluk aan de tafels,

Bart
  • 2 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      klinkt goed!

Hou je aan de brm regels en probeer veel te studeren dan komt het goed! Start een blog!!!

groet,

Jonas
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Bart,

Welkom bij PokerStrategy!

Zoals Ajfonso al aangaf is het heel goed dat je je aan bankrollmanagement houdt. Dit is echt DE basis om een goede pokerspeler te worden.

Verder valt er genoeg te leren bij ons. Denk dan aan de strategie artikelen, coachings, video's en natuurlijk op het forum zelf.

Neem ook eens een kijkje bij Ajfonso's Pokerlab. Buiten de interessante en leerzame artikelen kun je ook deelnemen aan het project. Dit zal zeker heel leerzaam worden.

Veel succes en hou ons op de hoogte!