NL50 bottom set turnplay

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.25/$0.50 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($50.15)
      UTG 1 ($46.20)
      MP1 ($40.20)
      MP2 ($11.00)
      MP3 ($56.65)
      CO ($29.30)
      BTN ($99.90)
      SB ($20.20)
      BB ($46.35)

Pre-flop: ($0.75, 9 players)
      UTG bets $2, 1 fold, MP1 calls $2, 3 folds, BTN calls $2, SB calls $1.75, 1 fold

Flop: 8:diamond: T:spade: 5:heart: ($8.5, 4 players)
      SB checks, UTG bets $5, 1 fold, BTN calls $5, SB folds

Turn: A:club: ($18.5, 2 players)
      UTG bets $10, 1 fold

Final Pot: $28.50
      Ik hit men setje op de flop, had ik de turn moeten checken zodat villain denkt dat ik gewoon cbette?
      groeten
  • 2 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      waar bet je tegen in??? Je bet hard op een A. Dit is ook een scarecard voor hem.

Er zijn weinig mogelijke goede sterke handen op de flop en als hij een two pair heeft gehit gaat hij het er toch nog wel inschuiven op de river als jij niet retarded bent...

Dus ik zou hier checkken en hopen dat veel air handen een bluff gaan maken en die reraise je dan want hij gaat never nooit meer door met bluffen op de river. Als hij je dan shoved kun je easy callen.

Hij gaat zijn A ook niet loslaten als hij die heeft gehit dus hoef je je daar ook geen zorgen voor te maken. Het enige dat jij moet doen is de turn c/r. En als er alleen wordt behind gechecked te river 3/4 potsized valuebetten. Dat called elke toppair hand nog wel..

Als de c/r lukt moet je gaan voor een shove op de river.

Maar dit is dus tegen een TAG

tegen een fish bet ik de turn gewoon door en dan potsized... Zodat ik all in kan schuiven op river. Zijn range is zooo groot dat check/raisen -EV is. En de flopstructuur maakt toppair hand ook nogeens heel goed mogelijk dus is potturn river all in het beste.. Een middle pair gaat zelfs geen 1/2 pot op de turn callen...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Er zijn een paar opties die je kan nemen op de turn. Tegen iemand die graag float en/of agressief is zou ik gaan voor de check-raise. Tegen een loose-passive bljf je best gewoon betten. Tegen een unknown denk ik dat ik ook gewoon bet, je wil namelijk geen check behind zien op de turn, en AT is zeker een hand die in z'n range ligt waardoor hij 2 paar heeft gemaakt en al het geld sowieso in de pot gaat. Hij kan ook gaan semibluffen met 9J of iets dergelijks. Nh dus :)