Welke bonus gemakkelijkte te clearen

• jebuske
      jebuske
      Bronze
      Daar de tijd stillekes aan rijp is om eens wat geld op een pokerclient te zetten vroeg ik mij af welke van de bonussen op deze site het gemakkelijkste te clearen is? Want ik vind nergens info over hoeveel punten ge moet verzamelen voor al de bonussen

Alvast bedankt,

jebuske
  • 5 antwoorden
    • jebuske
      jebuske
      Bronze
      ok de info heb ik al gevonden.

Nu graag nog wat ervaringen moest dat mogelijk zijn?

alvast bedankt
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Bonus op Titan is zonder tijdslimiet. Dat is wel handig volgens mij :p
      Is wel pokersrategy bonus.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Voordat ik allerlei info ga geven..... op welke pokerrooms heb je al een account? En hoe groot is het bedrag dat je wilt storten en op welke variant/ limieten speel je?

Op die manier kan ik wat gerichter advies geven. ;)
    • jebuske
      jebuske
      Bronze
      Ik heb op titan, full tilt en Mansion al een account.
      Waarschijnlijk ga ik 150 a 200€ storten ;)

alvast bedankt!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      PartyPoker is echt het makkelijkste vrij te spelen, ook op de lage limieten kun je al heel goed je bonus vrijspelen.

Misschien dat je nu niet de maximale bonus van $150 kunt krijgen, maar Party geeft bijna elke maand wel reloadbonussen. Zorg er alleen wel voor dat je dan een deel van het geld terug uitcasht naar je moneybookers/neteller, want wanneer je uitcasht zodra je het aanbod van de bonus hebt ontvangen, dan verdwijnt je bonus weer.

Verder is PokerStars ook een optie, maar dit meer vanwege het spelaanbod. De bonus is wat moeilijker vrij te spelen in vergelijking met Party en ze hebben ook geen reloadbonussen. Maar een goede tweede optie is het zeker.

Beide hebben veel spelers en goede software.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.