Speel ik de handen goed?

• luukiee
      luukiee
      Bronze
      Ik speel al twee jaar, nooit echt volgens een strategie en probeer nu via de SSS te spelen. Ik zal hier dan ook wat handen posten en toelichting geven wanneer ik afwijk.

.05/$0.10 No Limit Holdem | 9 players
      UTG $2.10

UTG+1 $5.95

MP1 $3.95

MP2 $1.85

MP3 $2.55

CO $1.70

BTN $14.50

SB $6.90

BB $11.45

Pre-Flop ($0.15, 9 players)
      2 folds, MP1 calls $0.10, 2 folds, CO bets $0.50, BTN calls $0.50, 1 fold, BB calls $0.40, MP1 calls $0.40.

Flop ($2.05, 4 players)

BB checks, MP1 checks, CO goes all-in $1.20, 1 fold, BB folds, MP1 folds

Final Pot: $3.25

Hmm ik speel via mansion poker, volgens mij had ik hier TT. Voor mijn gevoel had ik deze hand zeker moeten checken
  • 4 antwoorden
    • luukiee
      luukiee
      Bronze
      ANTES/BLINDS
      freesape posts blind ($0.05), lembi1 posts blind ($0.10).

PRE-FLOP
      jakki3 calls $0.10, Stasichek33 folds, ilovetft folds, luukiee bets $0.50, vioflo folds, LeonRonin folds, Torsten68 folds, Goth On Tilt folds, freesape bets $1, lembi1 folds, jakki3 folds, luukiee bets $1.10, freesape calls $0.55.

FLOP [board cards: AD,4C,5C ]
      freesape bets $0.15, luukiee calls $0.15 and is all-in.

TURN [board cards: AD,4C,5C,QD ]

RIVER [board cards: AD,4C,5C,QD,QS ]

SHOWDOWN
      freesape shows [ 8H,AS ]
      luukiee shows [ JH,JD ]
      freesape wins $3.55.

SUMMARY
      Dealer: Goth On Tilt
      Pot: $3.70, (including rake: $0.15)
      LeonRonin, loses $0
      Torsten68, loses $0
      Goth On Tilt, loses $0
      freesape, bets $1.75, collects $3.55, net $1.80
      lembi1, loses $0.10
      jakki3, loses $0.10
      Stasichek33, loses $0
      ilovetft, loses $0
      luukiee, loses $1.75
      vioflo, loses $0

Mijn JJ moeten folden?
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ik snap er geen fuck van O.o'

ik zou gewoon blind pushen voor de rofls!!!

converten die hap!
    • luukiee
      luukiee
      Bronze
      Ja ik zie het, idd onduidelijk. Als iemand deze thread verwijdert zal ik een nieuwe maken.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi luukiee,

Welkom op het SSS forum. Goed dat je handen post, maar het is mss handig als je even de stickies leest over handen posten. Dat leest namelijk wat prettiger voor de rest.

Geen idee wat de kaarten waren bij de 1e hand. Maar bij de 2e had je gewoon preflop kunnen pushen op zijn reraise. Je stack:raise ratio was precies 2,5:1 en daarmee kan je eigeniljk alle starthanden pushen.
      Denk dat het een misclick was dat je niet meteen All in was.

Begrijp je vraag of je moest folden niet helemaal. Bedoel je dan PF of op de flop? Afgezien dat je niet All in was op de reraise heb je hem goed gespeeld. Villain reraist met 3 outs, dat soort tegenstanders wil je hebben. Notitie maken bij hem dat hij dat doet met Ax handen en rebuy.

Je kan overigens mss beter per hand 1 thread maken. Dat maakt het allemaal wat overzichtelijker en krijg jij dus ook beter feedback. De titel kan je ook beter wat beschrijvender maken (iets als 10NL JJ na RR of iets dergelijks). Maak je verder geen zorgen over de hoeveelheid threads die je opent, daar is het forum voor.

Post vooral verder, maar lees svp ook ff de stickies. Vooral deze, links naar handconverters staan hier.