Speel ik de handen goed?

• luukiee
      luukiee
      Bronze
      Ik speel al twee jaar, nooit echt volgens een strategie en probeer nu via de SSS te spelen. Ik zal hier dan ook wat handen posten en toelichting geven wanneer ik afwijk.

.05/$0.10 No Limit Holdem | 9 players
      UTG $2.10

UTG+1 $5.95

MP1 $3.95

MP2 $1.85

MP3 $2.55

CO $1.70

BTN $14.50

SB $6.90

BB $11.45

Pre-Flop ($0.15, 9 players)
      2 folds, MP1 calls $0.10, 2 folds, CO bets $0.50, BTN calls $0.50, 1 fold, BB calls $0.40, MP1 calls $0.40.

Flop ($2.05, 4 players)

BB checks, MP1 checks, CO goes all-in $1.20, 1 fold, BB folds, MP1 folds

Final Pot: $3.25

Hmm ik speel via mansion poker, volgens mij had ik hier TT. Voor mijn gevoel had ik deze hand zeker moeten checken
  • 4 antwoorden
    • luukiee
      luukiee
      Bronze
      ANTES/BLINDS
      freesape posts blind ($0.05), lembi1 posts blind ($0.10).

PRE-FLOP
      jakki3 calls $0.10, Stasichek33 folds, ilovetft folds, luukiee bets $0.50, vioflo folds, LeonRonin folds, Torsten68 folds, Goth On Tilt folds, freesape bets $1, lembi1 folds, jakki3 folds, luukiee bets $1.10, freesape calls $0.55.

FLOP [board cards: AD,4C,5C ]
      freesape bets $0.15, luukiee calls $0.15 and is all-in.

TURN [board cards: AD,4C,5C,QD ]

RIVER [board cards: AD,4C,5C,QD,QS ]

SHOWDOWN
      freesape shows [ 8H,AS ]
      luukiee shows [ JH,JD ]
      freesape wins $3.55.

SUMMARY
      Dealer: Goth On Tilt
      Pot: $3.70, (including rake: $0.15)
      LeonRonin, loses $0
      Torsten68, loses $0
      Goth On Tilt, loses $0
      freesape, bets $1.75, collects $3.55, net $1.80
      lembi1, loses $0.10
      jakki3, loses $0.10
      Stasichek33, loses $0
      ilovetft, loses $0
      luukiee, loses $1.75
      vioflo, loses $0

Mijn JJ moeten folden?
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ik snap er geen fuck van O.o'

ik zou gewoon blind pushen voor de rofls!!!

converten die hap!
    • luukiee
      luukiee
      Bronze