waarom maar op 1 pokerroom strategy points?

• maik0l
      maik0l
      Bronze
      Hoi,
      Ik heb een tijdje terug de bonus op titan poker gekregen via pokerstrategy. heb hier wat geld mee verdiend en terug gestort. Op dit moment staat geen geld meer op.
      Ik speel liever op een andere pokerroom dan titan poker. Op welke manier kan ik nu nog strategy points verdienen om alle artikelen te lezen?

Groetjes Maikel
  • 6 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je kunt gewoon op een andere pokerroom spelen als je wilt en ook daar strategy points verdienen.
      (dat heet: je had nog geen real money account bij die pokerroom)

je download een van de pokerclients op de bonus pagina
      je volgt de aanwijzingen daar en vult de juiste bonuscode in bij het aanmaken van je account bij de betreffende client.

Daarna stort je het geld dat je bij titan gecashed hebt naar de pokerroom. Je kunt dan daar dus gewoon verder spelen met je geld en je verdient ook weer strategypoints
    • maik0l
      maik0l
      Bronze
      dat is denk ik dan het probleem, omdat ik bij de meeste waar ik graag speel al een account heb. Dus dan verdien ik hier geen strategy points meer?
      Dat is erg jammer.
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Je kunt gewoon op een andere pokerroom spelen als je wilt en ook daar strategy points verdienen.
      (dat heet: je had nog geen real money account bij die pokerroom)
      Dit is niet helemaal correct, ikzelf had bijvoorbeeld bij pokerstars ooit een account geopend. Nooit enige storting gedaan en mijn account was gewoon play-money. Nu heb ik een mail gestuurd of deze play-money account gelinkt kon worden aan PS maar volgens pokerstars was dit niet mogelijk.
      Dus: heb je ergens al een account(real/play-money) dan is de kans groot dat je em niet kan linken aan PS.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Maikel,

Op welke pokerrooms heb je al een account?
    • maik0l
      maik0l
      Bronze
      haha,, op best wel een aantal pokerrooms eigenlijk :tongue:

- full tilt
      - CDPoker
      - Titan poker
      - Pokerstars
      - Everest Poker
      - Pacific Poker
      - Party poker

Mijn voorkeur gaat uit naar pokerstars.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi maik0l,

Je hebt inderdaad op veel pokerrooms al een account zo te zien. Wat nog een optie kan zijn is Mansion Poker. Hier zwemt heel veel fish rond en je kunt gebruik maken van een mooie bonus. Ook zou InterPoker een optie kunnen zijn i.v.m. de rakeback daar, maar er zijn daar minder spelers online in vergelijking met bijv. Mansion.

Bestaande accounts kunnen helaas niet worden gekoppeld aan PokerStrategy, met uitzondering van de volgende pokerrooms (wordt per situatie beoordeeld door de pokerroom):

- Mansion Poker
      - Pacific Poker
      - Interpoker