breinbreker = jeszur = jesse

• breinbreker
      breinbreker
      Bronze
      hai!

Ik ben jesse, 21 jaar, woon en studeer in nijmegen. Ik poker volgens mij vanaf november. Heb er eerder nooit wat van gekund, maar dankzij pokerstrategy poker ik nu steady winstgevend :evil:

Heb niet echt lang SSS gespeeld, want op de een of andere manier kwam mn BR daarmee niet in de lift. Ben BSS gaan spelen, wat in het begin te vroeg bleek te zijn. Dit uitte zich in vrij grote swings. Ik ben volgens nooit of anders amper onder de $50 gekomen. Ik lijk het nu onder controle te hebben, NL10 spelend op Titan. Mijn BR is inmiddels $161.50 inclusief $50+ $10 bonus van PS.

Pokeren is leuk en het is extra belonend/verslavend als je er ook werkelijk steeds meer aan overhoudt.
  • 7 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      nooit denken dat je een gokspel onder controle hebt. Of dat je jezelf onder controle hebt. Hou het onzekere voor waar dan zal je beter met extreme uitschieters om kunnen gaan.
    • breinbreker
      breinbreker
      Bronze
      poker is naar mijn idee geen gokspel, maar goed.

met onder controle bedoel ik dat ik ondanks pech hier en daar, zo goed als elke sessie met winst afsluit.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Breinbreker,

Welkom bij PokerStrategy!

Leuk om te horen dat je bankroll is gestegen. Let wel op het hanteren van bankrollmanagement. Voor bigstackstrategie is dat in principe 20 buy ins voor full ring. Het zou zonde zijn als je broke gaat doordat je een periode hebt waarin het even tegenzit. Gelukkig sluit je nu bijna elke sessie met winst af, maar dat zal niet altijd zo zijn. Poker is een spel waarbij je niet altijd kunt winnen, wel op de lange termijn meer winnen dan verliezen.

Verder zul je hier genoeg info vinden om je verder te ontwikkelen. Denk dan aan de artikelen, coachings, video's en natuurlijk het forum.

Neem ook eens een kijkje op het forum bij Ajfonso's Pokerlab. Naast de leerzame artikelen vind je hier ook een interessant project waaraan je mee zou kunnen doen.

Veel succes aan de tafels en hou ons op de hoogte!
    • breinbreker
      breinbreker
      Bronze
      kheb de klappen van slechte bankroll (met $100 BR NL10 spelen) management in het begin ook zeker gehad. gelukkig veel van geleerd, vooral: tight is right.

ik wacht wel netjes tot mn BR = $400 tot ik NL20 ga spelen.

het gaat al hard zat :) Br is nu $170, half uurtje spelen sinds mn vorige BR melding.

met K6 freeplay, twee 6-en op de flop en n K op de turn deed wonderen :heart:
    • breinbreker
      breinbreker
      Bronze
      nog n half uurtje gespeeld als beloning dat ik zo braaf gestudeerd heb :rolleyes:

BR nu op $177,59 :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi breinbreker,

Post je resultaten anders in DIT forum. Deze wordt namelijk veel drukker bezocht en bekeken als het hierom gaat. Heel veel leden houden hier een blog bij en het zou natuurlijk leuk zijn als jij dit ook doet.

Veel succes aan de tafels!
    • breinbreker
      breinbreker
      Bronze
      ga ik doen, sir!