PokerKings

• ricas84
      ricas84
      Basic
      Goedemorgen, even een klein vraagje ik speel al een tijd op verschillende poker programma's. Om toch gebruik te kunnen maken van de informatie van pokerstrategy heb ik een account aangemaakt op PokerKings. Zijn er mensen die ervaringen hebben met PokerKings. En kan je ook uit leggen hoe het zit met het geld dat je krijg of dat je terug krijgt als je een bepaalde rake hebt behaald?

Alvast Bedankt, Ricas

Sorry dat ik het hier vraag maar ergens anders krijg ik geen antwoord misschien dat jullie er wat van weten
  • 7 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi Ricas,

Neem aan dat je deze pagina goed gelezen hebt.
      Ik begrijp verder ook niet helemaal wat nou je vraag is. Of het bij rakeback gaat om de rake die jezelf hebt binnengebracht of de rake van de tafel waar je aanzit, weet ik niet.
      100 euro rake is op de micros sowieso al bijna niet te doen. Zou je eerst concentreren op de first deposit bonus.

Verder is dit een forum, dus je zal niet altijd direct antwoord krijgen. Met het starten van verschillende threads over hetzelfde onderwerp, krijg je niet sneller antwoord.

Ik verplaats je thread naar algemeen omdat hij hier verder niet thuishoort. Daar heb je imo ook de meeste kans op antwoord.
    • ricas84
      ricas84
      Basic
      De hoofdvraag is of ik die 50 dollar hierop ook gestort krijg? Want bij Mansion heb ik het ook nooit gehad
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ok, dat haalde ik niet uit je OP.
      Dan kan je het beste een ticket aanmaken in het engels bij "Help" (rechtsboven). Support kan je daar ongetwijfeld verder mee helpen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      om voor de rakeback bij pokerkings in aanmerking te komen moet je minimaal 100euro in rake produceren in een maand. dit is rake die jezelf inbrengt en is onafhankelijk van de rake van de totale tafel (meestal word aan de hand daarvan wel bepaald hoeveel frequent player points, pokerking points of whatever het daar genoemd wordt, je krijgt).
      Je rakeback krijg je echter alleen over je eigen ingebrachte rake. deze wordt dan 1 keer per maand uitbetaald.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi ricas84,

Op Pokerkings wordt geen gratis $50 gegeven.

De pokerrooms waar je gratis $50 op kunt ontvangen zijn:

Fixed Limit:
      Titan Poker
      PokerStars
      Party Poker
      Mansion Poker

SnG/Toernooien:
      Titan Poker
      PokerStars
      Party Poker
      Full Tilt

No Limit:
      Titan Poker
      PokerStars
      Party Poker
      Full Tilt
      Mansion Poker

Verder kun je HIER alle info lezen met betrekking tot PokerKings.
    • ricas84
      ricas84
      Basic
      bedankt voor je reacties sharp dat wilde ik weten, ik heb helaas al een account op de andere spellen. Is daar om heen te komen op 1 of andere manier?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi ricas84,

Wanneer je al een account hebt op de pokerroom dan is het helaas niet mogelijk om daar een nieuwe account aan te maken.