NL50: 76s OESD

• Leo
      Leo
      Bronze
      Full Tilt Poker
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.25/$0.50
      6 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $10.65
      UTG+1: $52.95
      CO: $50.70
      Button: $8.25
      SB: $24.20
      Hero: $10.50

Pre-flop: (6 players) Hero is BB with 6:heart: 7:heart:
      4 folds, SB calls, Hero checks.

Flop: 8:spade: 5:club: 2:club: ($1, 2 players)
      [color:#cc0000]SB bets $1[/color], Hero calls.

Turn: 2:spade: ($3, 2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: 3:spade: ($3, 2 players)
      [color:#cc0000]SB bets $2[/color], Hero folds.
      Uncalled bets: $2 returned to SB.

Results:
      Final pot: $3

41 hadnen 46/2/0.6 30WTS

Verwacht hier afbetaald te worden als ik hit.
      Oke gespeeld?
  • 5 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je krijgt op de flop niet de pot odds om te callen voor je draw. Dus had 'm daar gefold.

Met 6 man kan je ook beter naar een andere tafel zoeken, maar mss was je net te laat met automatisch posten uit te zetten.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Jah, klopt.
      Ik speelde 'm juist voor implied odds, alleen ik weet niet of dat goed is. Door zn lage AF verwacht ik dat ie wat gehit bij zn bet op de flop en verwacht ik ook dat zn hele stack naar het midden gaat op de turn of river.

Verder weet ik niet meer wat de situatie was waarom ik hier nog zat. Zo te zien waren er 2 ineens sitout.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met die hoge WTS heb je gelijk dat hij je zou kunnen afbetalen. Met een overpair oid wil hij wel voor stacks spelen.

Probleem is dat je eigen stack niet groot genoeg is om er winst uit te halen. Zelfs al hit je en verdubbel je, dan heb je nog verlies hiermee op de lange termijn. Het voordeel van SSS is dat je geen implied odds geeft aan tegenstanders, maar die heb je zelf dan ook niet.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Zou je op deze de implied odds es voor willen rekenen? Want hiermee ga ik in de fout zo te zien.

Tnx alvast,
      Leo
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je kan niet echt rekenen met implied odds omdat je stack maar 20bb is. Het is ook alleen maar een schatting, Villain zal je ook niet altijd uitbetalen.
      Als SSS'er moet je dus rekenen met directe odds.

Je hebt 4.9:1 odds om je straight te krijgen op de turn. Je krijgt pot odds van 2:1, dat is dus niet genoeg. Je krijgt wel een gratis river, maar dat wist je op de flop nog niet.
      Door die gratis river heb je bijna de odds van 2.2:1 gekregen die je nodig had. Maar ik betwijfel of je nog veel geld uit Villain kon krijgen op de river, zoals de hand ging.