Kk

• 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      Everest Poker — Ronde details

tarekDelx is op zitplaats 1 met 875.
      SCREEN30 is op zitplaats 2 met 2700.
      86Rankf is op zitplaats 5 met 1255.
      geronimo_25 is op zitplaats 6 met 1170.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 6.
      tarekDelx plaatst de small blind van 20.
      SCREEN30 plaatst de big blind van 40.

Deel de pocketkaarten uit:

86Rankf: Kh Ks

Pre-flop:
      86Rankf verhoogt 120.
      geronimo_25 folds.
      tarekDelx folds.
      SCREEN30 calls 80.

Flop (6s 3s Qc):

SCREEN30 checks.
      86Rankf verhoogt 160.
      SCREEN30 calls 160.

Turn (6s 3s Qc 7h):

SCREEN30 checks.
      86Rankf verhoogt 300.
      SCREEN30 verhoogt 1480.
      86Rankf calls 675.

River (6s 3s Qc 7h 9s):
  • 5 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ik vind deze hand een beetje onduidelijk om te lezen. Kun je geen betere converter vinden? Daarmee maak je het de mensen die je feedback willen geven wat makkelijker en zul je meer reacties krijgen. Ik zie de grootte van de pot niet, dat vind ik wel belangrijk. PS: zet volgende keer in de titel even om welke stakes het gaat.

preflop: op zich is je raise ok, ik had echter 4BB geraised. De bigstack zit in de BB en hoeft nu niet zoveel bij te leggen.

Flop: bet op de flop is goed. Het lijkt op een standaard c-bet en misschien komt villain hier over je heen zodat je kan reraisen. Villain called: waar zou hij mee kunnen callen? Hij called hier met een Q, een set en een flushdraw. Eventueel meer mogelijke handen maar je hebt geen reads of uitleg gegeven dus dat kan ik zo niet bepalen.

Turn: je bet mag van mij wat groter, je bet net iets meer dan de helft van de pot. Ik had hier zowieso 3/4 pot gebet. Als villain voor de flush speelt dan mag hij daar voor betalen.
      Na die grote reraise zit je wel in een lastige situatie. De 7 :heart: zal je tegenstander niet snel geholpen hebben maar het lijkt er nu op dat hij een sterke hand heeft geslowplayed. Het kan zijn dat hij zijn geld op de flushdraw zet, maar dat is onlogisch omdat hij dan beter je 300 bet kan callen om de river te zien. Je krijgt odds van 1:2.3 als je called, wat fatsoenlijke odds zijn. Van de 2 keer moet je dan dus 1 keer winnen. Ik denk dat dat te doen is.
      Ik zou de shove dus gecalled hebben.
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Ik denk dat hij 77 had
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Ja denken...
      Daar heeft ie niet zoveel aan he.
      Kun je ook uitleggen waarom je dat denkt? Is er een bepaald patroon dat je ziet waardoor je hem op die hand zet?
      Het probleem is dat wanneer je iemand op zo'n accurate range zet je er vaker naast zit dan dat je goed zit. Ik denk dat je jezelf dan voor de gek houdt. Zo van: hij heeft toch een set, laat ik maar folden. Je moet bij elke betronde je eigen hand maar ook de hand van je tegenstander evalueren.
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Ik ken natuurlijk die hele speler niet en kan er dus volledig naast zitten. Maar het gaat mij erom dat (zeker bij lage limits) vele puur heel simpel ABC poker spelen. Ze spelen op goede handen en folden op slechte. Geen variatie. Moeite komt er echter bij pocket pairs. Die worden vaak niet weggegooid. Hoevaak is er wel niet een showdown met een A een K en een J ofzo op de board en dat dan een ander iets van 88 showt, gewoon niet durven weg te gooien. En er dan opeens zo'n bet uitkomt is het wel vaak trips of een straat of een flush, en zo zijn die spelers, zeker als je ze iets beter leert kennen in de loop van het spel heel makkelijk te readen.

Maar ik kan er ook volledig naast zitten :D
    • 86RankF86
      86RankF86
      Bronze
      raasz

Ik speel op everest, en de hand converten lukte slecht, ik ging er van uit dat het zo wel duidelijk was, ik zal het nog eens proberen de volgende keer.

je had het goed wat betreft die set bij de call op de flop. hij had 33. Ik had gecalled vanwege het feit dat er de hele tijd mensen all-in gingen (eerste kwartier van een$ 1 toernooi), met hi card op de flop, QJ pre-flop etc. ik weet zeker dat ik hem had kunnen folden bij een duurder toernooi, was een beetje gokken ;-)

Ik postte de hand om te bevestigen wat jij nu bevestigd hebt,

bedankt!