pocloclo

• pocloclo
      pocloclo
      Bronze
      Hallo,
      hier is pocloclo.
      Eerst een kort stukje over mijn nickname, mijn naam is Claude en dan is het gedeelte cloclo snel duidelijk. Het eerste deel "po" heeft iets te maken met de teletubbies en stamt nog uit een niet zo heel ver verleden waar ik actief jeugdbegeleider was ("niet zo heel ver verleden", heeft mij het gevoel nog jong te zijn!).
      Daar ik mijn job vooral tijdens het weekend uitoefen, kan ik beschikken over zeeën vrije tijd en die verpats ik dan ook aan talloze hobby's.
      Eén van die hobby's is het spelen van gezelschapspelen, samen met mijn broer kan ik over een 400-tal spelletjes beschikken. Ben je op zoek naar een gezelschapspel, kijk dan gerust eens op onze site, die ook gelinkt is aan onze spellenclub: http://www.spellenclub13.be. je vindt er een foto van mij en een oordeel, van mijn broer over mijn, speeltechniek.
      Poker is dan ook een aanvulling geworden op die spellenziekte, dankzij de tips op deze site slaag ik er in om mijn bankrol traagjes omhoog te krijgen en zo na een kleine maand een grote 10% winst te maken op de initiële 50$ die ik kreeg.

Tot zover mijn introductie, in elk geval good luck voor allen en hou er je hoofd bij.

Claude
  • 1 antwoord
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi Claude,

Welkom bij PokerStrategy!

Leuke website trouwens. Een tip: Zet ook een referalllink of banner van PokerStrategy daar neer. Op die manier kun je heel makkelijk tot $100 per doorverwezen lid verdienen. Meer info over ons TAF systeem kun je HIER vinden.

Veel succes aan de tafels!