Q 10 bb

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

MP1 ($11.45)
      MP2 ($5)
      CO ($21.25)
      Button ($10)
      SB ($6.15)
      Hero ($11.65)
      UTG ($11.55)
      UTG+1 ($6.70)

Preflop: Hero is BB with , .
      1 fold, UTG+1 calls $0.10, 1 fold, MP2 raises to $0.3, 2 folds, SB calls $0.25, Hero calls $0.20, UTG+1 calls $0.20.

Flop: ($1.20) , , (4 players)
      SB checks, Hero bets $0.2, UTG+1 calls $0.20, MP2 raises to $0.8, SB folds, Hero calls $0.60, UTG+1 folds.

Turn: ($3) (2 players)
      Hero bets $1.7, MP2 raises to $3.9, Hero calls $2.20.

River: ($10.80) (2 players)

Final Pot: $10.80

Results in white below:
      Hero has Qh Ts (straight, queen high).
      MP2 has Ac Ad (full house, eights full of aces).
      Outcome: MP2 wins $10.80.
  • 4 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi Marcel,

mag ik je allereerst vragen waarom je kiest voor die betsizes op de flop?

Je maakt door je spel op de flop wat mij betreft heel duidelijk dat je op een draw zit. Als je vervolgens tegen een minraise aanloopt, zegt nog niet zoveel, want dit kan van alles betekenen. Een draw, een monster, etc. Je wil in ieder geval weten hoe je ervoor staat. Je kan zomaar eens tegen JJ of 99 aangelopen zijn.
      Het is daarom belangrijk dat je al groter bet op de turn. Potsize het liefst. Als je dan gereraised wordt, dan foldt je gewoon. Nu kan je eigenlijk alleen nog info krijgen door allin te gaan en gecalled te worden, en daar heb je niks meer aan ;)

Samengevat denk ik dat je beter moet letten op je betsizes en dat je jezelf in de vingers snijdt.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      preflop fold... leg mij uit wat je met die hand wil berijken... is ie mooi vanwege het plaatje ofzo???
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Pre-flop folden.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Fold de hand preflop. Suited kan je vanwege de goeie pot odds nog overwegen om te callen (hoewel ook dit marginaal is), maar offsuit is dit altijd een fold. Wanneer je een paar maakt zit je te vaak tegen handen aan die je compleet domineren en OOP is dit zowat het slechtst mogelijke resultaat, zeker met een marginale hand als QT.
      Check de flop. Je hebt een gutshot maar multiway heeft het absoluut geen zin om deze hier te betten. Wat is je bedoeling? Door je kleine betsize ga je zeker niet iedereen doen folden. De gemaakte handen gaan je kleine bet terecht interpreteren als een goedkope manier om de turnkaart te zien, en zullen dus raisen. Afhankelijk van de flop-actie kan je folden of callen, waarbij folden mijn voorkeur geniet tenzij je goeie (implied) odds krijgt. Villain heeft hier slechts een halve stack en je implied odds gaan dus de dieperik in.
      Turnplay is ok en de river is gewoon ongeluk.