Qq

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ik had hier pre flop gewoon moeten folden denk ik

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

Hero ($10.30)
      SB ($28.65)
      BB ($10.55)
      UTG ($8.45)
      UTG+1 ($2.35)
      MP1 ($12.15)
      MP2 ($5.35)
      CO ($9.60)

Preflop: Hero is Button with , .
      1 fold, UTG+1 calls $0.10, 2 folds, CO raises to $0.5, Hero raises to $1, 2 folds, UTG+1 folds, CO raises to $3, Hero raises to $10.3, CO calls $6.60 (All-In).

Flop: ($19.45) , , (2 players, 1 all-in)

Turn: ($19.45) (2 players, 1 all-in)

River: ($19.45) (2 players, 1 all-in)

Final Pot: $19.45

Results in white below:
      CO has Kd Ks (two pair, kings and fours).
      Hero has Qd Qc (two pair, queens and fours).
      Outcome: CO wins $19.45.
  • 4 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi Marcel,

preflop had ik ipv naar 1, naar 1.5 geraised. Als hij eroverheen klapt, dan moet je alleen met AA/KK spelen en allin gaan.
      Achteraf is het makkelijk praten dat je hier misschien had moeten folden, maar het lijkt zon aantrekkelijke hand ;)
      Probeer gewoon na te denken op wat voor hand je je tegenstander zou kunnen zetten en het komt helemaal goed!

Groeten,
      Leo
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      QQ is geen preflop all in hand tegen de meeste spelers..Alleen tegen maniacs ben je blij met dezehand bij dieactie. Tegen elkeandere speler is dit AA KK

Lees die artikels nogmaals want reraishoogtes ken je niet.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Je doet veel fout in deze hand, ten eerste als je raist moet je 3 a 4 keer de waarde re-raisen. Als er dan iemand met zo'n relatief laag re-raiseje erover heenkomt kan je er voor kiezen de flop te zien, en te hopen op een vrouw, maar zeker niet nog een keer re-raisen.
      Als hij dan door blijft betten op de flop kun je hem wegleggen, dan is het bijna altijd twee azen of twee koningen...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Preflop moet je groter raisen, ongeveer 3 a 4x de originele raisegrootte is de standaard. Daar zijn enkele redenen toe:
      - Je QQ is waarschijnlijk nog steeds de beste hand
      - Je zit in positie voor de rest van de hand
      - De raise komt van de CO, dus zijn range is zeer groot

Nadat CO 3-bet zou ik flatcallen en een flop zien. Daarna kan je nog beslissen wat je doet als er geen A of K valt. Je zit in positie dus dan is flatcallen zeker een optie.