AK tweede cont bet slecht?

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)

Hero ($15.15)
      MP1 ($27.85)
      MP2 ($10.55)
      MP3 ($8.45)
      CO ($9.80)
      Button ($2.35)
      SB ($6.35)
      BB ($5.75)
      UTG ($9.65)

Preflop: Hero is UTG+1 with , .
      UTG raises to $0.4, Hero raises to $0.9, 7 folds, UTG calls $0.50.

Flop: ($1.95) , , (2 players)
      UTG bets $0.6, Hero raises to $1.6, UTG calls $1.

Turn: ($5.15) (2 players)
      UTG checks, Hero bets $2.1, UTG calls $2.10.

River: ($9.35) (2 players)
      UTG checks, Hero checks.

Final Pot: $9.35

Results in white below:
      UTG has 9d 9s (full house, fours full of nines).
      Hero has Ad Kc (three of a kind, fours).
      Outcome: UTG wins $9.35.
  • 4 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hoi Marcel,

Preflop zou ik reraisen naar 3x zijn raise; 1.2. Op de flop denk ik dat je ook meer zou moeten betten voor info. Gewoon potsize, zoals ik bij een andere hand van je zei; 3x zijn raise + pot = 1.8+1.95 = $3.75. Als je hier gecalled wordt, weet je dat je waarschijnlijk in de shit zit ;)
      Daar kan je dus gewoon een checkbehind doen op de turn om de pot zo klein mogelijk te houden.

Vervolgens zou ik op de river inderdaad weer checken.

Groeten,
      Leo
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Preflop dik reraisen(nogmaals lees artikels)

1. Zodat je je tegenstandersimplied odds afknipt
      2. Zodat je geld in de pot krijgt met een goede hand
      3. Zodat je flopCBet groot genoeg is om een hand als 99 af te schrikken.

Op deze flop called een fish je zowiezo dus dat boeit niet echt... Hij called je daar alleen met overpair...(behalve als je cbet te klein is ->zoals hier)
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Pre-flop zou moet je inderdaad meer re-raisen. Begrijp je re-raise op de flop niet helemaal... Misschien had je een read op hem ofzo..?
      Verder is aas koning pre-flop een mooie hand, maar als je de flop mist moet je hem ook weg kunnen leggen vind ik.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ook hier moet je groter reraisen (3 a 4x de originele raisegrootte), omwille van de redenen die eerder al vermeld zijn.
      Nadat hij je reraise flatcallt heeft hij hier in heel wat gevallen een pocketpair. Ik denk niet dat je door je flopraise hem van z'n hand gaat brengen en zo dus gewoon folden op zijn zwakke bet. Dat lijkt misschien zeer zwak, maar dat is nu eenmaal de situatie waar je jezelf hebt ingebracht door preflop te weinig te raisen. Heel wat spelers leggen hun (zwak) overpair niet neer op dit board op deze limiet en dus is blufraisen minder effectief.
      Ik raad trouwens sowieso niet aan om tegenstanders uit de hand te proberen bluffen op de lagere limieten. Sporadisch kan het maar het mag zeker niet de standaard zijn.
      Villain callt je flopraise, wat geen goed teken is. Ik had hier al opgegeven, maar ok.
      Je kiest ervoor om een 2e bet te plaatsen op de turn, maar opnieuw is die bet veel te klein. Je wil dat hij foldt, dus bet een bedrag waarvoor hij gaat folden. Minder dan de helft van de pot is zeker niet voldoende.