50$ free naar 1000$ in 4 dagen

• MafkeesMau
      MafkeesMau
      Bronze
      Yep... nadat ik broke was gegaan met een bankroll van ongeveer 4K heb ik een tijdje low gelegen en af en toe de homegame gespeeld.

Nu wil ik pokerstrategy.com graag hartelijk bedanken voor het nieuw leven inblazen van mijn pokerhobbie!

Ik had ook wel eens een 10tje free gehad van sites als Titan (waar ik voorheen gold-player was) maar dat zette geen zode aan de dijk.

Nu heb ik toch, ondanks mijn voornemen om geen geld meer te storten (ik had die 4K ook met een kleine investering behaald dus het was niet zo dat ik een gabling-addict was ofzo) nadat ik al mijn winst had verspeeld, een aardige bankroll!

Na 4 dagen spelen met de gratis 50$ (shortstackstrategy is voor donkeys) ben ik naar 1000$ geklommen. Hopelijk ben ik zo verstandig om niet al te hoge levels te gaan spelen (ik heb wel eens 10/20 dollar blinds cash games gespeeld) en wat uit te cashen. In ieder geval wil ik hierbij pokerstrategy nogmaals bedanken! Aan alle noobs op de site: good luck met de 2 dollar buy-in games & ga toch eens aan bigstacked blufs beginnen.

Ik post nog wel een berichtje als ik de 5K passeer of (zoals hoogstwaarschijnlijk gebeurt) weer eens broke ga. Thats all for now folks.
  • 20 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      lets play like a freaking donkey, and don't do any sort of brm.
      You go broke every 1000 hand you play
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      De enige noob hier ben jij zo te zien. Wanneer je NL2k speelt met maximum 4k BR ga je altijd broke.

We zullen zien, waarschijnlijk hebben veel spelers hier die wel het spel leren en met BRM spelen volgend jaar een mooie bankroll en denk jij nog steeds dat je supergoed bent maar heel veel pech hebt omdat je steeds broke gaat.
    • MafkeesMau
      MafkeesMau
      Bronze
      Sorry moddereters... :P

Ik ben niet helemaal duidelijk geweest. Ik geef idd het slechte voorbeel en zuig hard in BRM. Elke goede speler die ik ken is daar beter in dan ik. Ik ben me er ook van bewust dat het een van de meest belangrijke skills is in poker. (sowieso de belangrijkste voor beroepsspelers)

Die shortstackstrategie vindt ik echter wel suf. Poker moet je leren 'the hard way' vind ik. :P (je moet ook een keer of wat 'terug naar texas zijn gelopen' om het spel te kunnen waarderen toch?) :D

NL2K spelen met 4K BR was idd de ultieme stupiditeit. Dat doe ik nooit meer. Voor mijn downswing toen was ik toen eventjes naar iets van 5,5K gegaan toen ik bedacht 'evenetjes' op de NL2K tafel te gaan zitten. Na ongeveer 1K verlies te draaien (in 1/2 uur?) daar ben ik wel weer snel terug gegaan naar mijn vertrouwde 2/4$ blinds tafels en na een maandje ofzo ook naar NL100/200 en NL50/100 voordat ik klaar was om helemaal broke te gaan. Dat duurde dus totaal een paar maandjes voordat ik het opgemaakt had, maar ik ben absoluut een donkey geweest om zulke limieten te spelen. Soms duren downswings nou eenmaal wat langer. :(
    • MafkeesMau
      MafkeesMau
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door YoghiWe zullen zien, waarschijnlijk hebben veel spelers hier die wel het spel leren en met BRM spelen volgend jaar een mooie bankroll en denk jij nog steeds dat je supergoed bent maar heel veel pech hebt omdat je steeds broke gaat.
      :D

Dat dus, behalve dat ik zeker niet denk dat ik supergoed ben.
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      sorry dat ik het zeg maar: belachelijk.
    • Voetsel
      Voetsel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MafkeesMau

Die shortstackstrategie vindt ik echter wel suf. Poker moet je leren 'the hard way' vind ik. :P (je moet ook een keer of wat 'terug naar texas zijn gelopen' om het spel te kunnen waarderen toch?) :D

Het mooie van PokerStrategy is natuurlijk dat wij het niet "The hard way" hoeven te leren. Door ons aan SSS te houden klimt iedereen hier omhoog in de limieten en volgens mij is dat veel "harder" dan all-in gaan en bidden dat je bluf niet wordt herkend.
    • MafkeesMau
      MafkeesMau
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VoetselDoor ons aan SSS te houden klimt iedereen hier omhoog in de limieten en volgens mij is dat veel "harder" dan all-in gaan en bidden dat je bluf niet wordt herkend.
      Goed punt. Gedult hebben is idd wellicht 'harder'. Mij lukt het iig niet om genoeg gedult op te brengen om verstandig te spelen met de gratis 50$.
    • sechef
      sechef
      Gold
      lekker dat je die 50$ zo snel hebt weten te vertwintigvoudigen! respect!
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      Wow heel netjes! Op welke limiet speel je nu dan met deze bankroll?

Kan me heel goed voorstellen dat je geen SSS speelt, dit heb ik ook nooit gedaan. Het is natuurlijk heel effectief, maar ik vind het gewoon te saai. Goed voor beginners om een beetje bankroll op te bouwen, maar als je het pre-flop spel een beetje beheerst zie ik geen reden om er mee door te gaan. Maar ook met BSS is BRM natuurlijk heel belangrijk, als ik 1K had zou ik me hier ook gewoon aan houden, toch wel heel veel geld om zomaar weg te donken...
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Ik vind het leukste dat je zelf zegt dat je niet verstandig met je geld kan omgaan :D
    • luukiee
      luukiee
      Bronze
      Ja ik ken dit verhaal ook wel. Mijn broertje heeft ongeveer 6.5K verloren. Weliswaar met misschien een investering van 100$ maar toch ontzettend jammer! Ik speel zelf met SSS enja zolang ik win, of het nu weinig of veel is vermaak ik me wel.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      1k in 4dagen is leuk, maar over 2 weken ben je blut als je zo door gaat. Ik neem namelijk aan dat je
      1: buiten je bankroll speelt.
      2: erg risicovol poker speelt.

je kan nog zo goed zijn. 1 dagje pech en je bent blut als je zo speelt. zeker als je een type bent die snel tilt (wat uit jou verhaal wel zo lijkt) vermoed ik dat je over een maandje zeker alles kwijt bent.

in principe is het hoogste limiet wat je met bss mag spelen met die bankroll 50nl.
      mijn gok is dat je op dit moment 200nl speelt ofzo. Ik gun het je vanharte, maar dit zou een goed moment zijn om bankroll manegement te gaan toepassen als je een beetje serieus met poker bezig wil zijn. als je niet serieus aan poker wil doen is dit natuurlijk ook goed, maar verwacht dan niet dat je op de lange termijn winst gaat maken.
    • MafkeesMau
      MafkeesMau
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      1: buiten je bankroll speelt.

Check.

2: erg risicovol poker speelt.

Check

je kan nog zo goed zijn. 1 dagje pech en je bent blut als je zo speelt.

Check

zeker als je een type bent die snel tilt (wat uit jou verhaal wel zo lijkt)

Check
      vermoed ik dat je over een maandje zeker alles kwijt bent.

Check

als je niet serieus aan poker wil doen is dit natuurlijk ook goed, maar verwacht dan niet dat je op de lange termijn winst gaat maken.

Check
      Nope. Een tijdje heen en weer geslingert tussen 1000 en 1500 en toen weer hard omlaag gegaan. Ach, ik had gister weer 80 euro winst op m'n homegame dus ik ga mijn account wel weer effe reloaden.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      ik heb een ideetje. Volgende keer dat je weer een hoge bankroll hebt stuur je de helft naar mij zodat toch een deel ervan een goede investering is.... :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Of je backed de halve community, dan doe je pas echt een goede investering. Ik weet nog wel een leuk toernooitje waar "Wij" graag aan meedoen ;)
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door roycus
      Of je backed de halve community, dan doe je pas echt een goede investering. Ik weet nog wel een leuk toernooitje waar "Wij" graag aan meedoen ;)
      Hahahaha.
      Dat is wel een super-idee trouwens!!
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik ben VOOR
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Oorspronkelijk gepost door roycus
      Hahahaha.
      Dat is wel een super-idee trouwens!!
      persoonlijk vind ik mijn idee beter
    • oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      Ik heb in het begin de sss ook niet gevolgd binnen 2 weken had ik 501 dollar,binnen 3 weken weer 19.Nu volg ik de sss zo goed als altijd en ben weer aan het op klimmen op het moment weer iets meer als 300.Ik kan niet voor anderen spreken maar mij bevalt het goed spelen met een richtlijn,zeker na een downswing want daar wordt ik niet zekerder van.
    • 1
    • 2