van titan naar pokerstars

• hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Hallo mensjes,

Zoals jullie weten ben ik een tijdje geleden al broke gegaan ( schaam ).
      Maar ik heb 10$ gekregen van een vriend die op pokerstars speelde.
      En ben daarmee wat kleine SnG's gaan spelen. Nadat ik net 1e ben geworden in de 3.25$ 45man turbo, staat mijn bankroll nu op 59$. En nou was ik van plan om verder te spelen volgens sss.

Maar wat ik wilde weten : is het mogelijk om via deze site op ps te spelen. Want ik heb mijn gratis 50$ op titan gekregen en heb daar dus ook geregistreerd met de pokerstrategy bonuscode.

Zodat ik toch mijn bonus vrij kan spelen en hier wat activer kan blijven. Want ik vindt het gewoon een interessante en leuke site.

En als het kan, is het dan mogelijk om toch nog via titan mee te spelen aan de freerolls.. Ik hoor het graag.

gr rik
  • 4 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi hsJ2k7,

Leuk om te horen dat je weer een bankroll hebt!

Zoals jullie weten ben ik een tijdje geleden al broke gegaan ( schaam ).

Laat het schamen maar weg, want zelfs de beste zijn een aantal keer broke gegaan. ;)

Maargoed, je wilt graag op PokerStars spelen. Helaas kun je daar geen strategypoints verzamelen wanneer je een account hebt aangemaakt zonder een bonuscode van PokerStrategy. (ik begrijp dat dit het geval is).
      Bestaande accounts kunnen ook niet worden gekoppeld.

Wel zou je het geld kunnen overboeken naar Titan, om daar verder te spelen en dus ook StrategyPoints te verzamelen voor de freerolls. Dit kun je doen door middel van Neteller of Moneybookers. Heb je al 1 van beide online geldrekeningen?
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Mag ik even een probleem aankaarten voor je weer broke gaat!? Een 3.25$ SnG spelen met een 10$ BR geeft nou niet echt veel vertrouwen voor goed BR-management. Je kunt jezelf een betere speler achten dan mensen op dit niveau, maar pech kan je toch lelijk in de weg komen te staan. Ik zou echt echt de BR management artikelen goed lezen voor je SSS gaat spelen. Want geduld en een solide BR management is het enige waarmee je snelle ups en downs kunt voorkomen (en dus ook een nieuwe bust-out!!)
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ja daar heb je zeker gelijk in.
      Ik heb al wel eens vaker zo'n SnG gespeeld op ps... en toch redelijk vaak itm gekomen. Maar als ik op titan ga spelen ben ik van plan gewoon volgens bankrollmanagement te gaan spelen. En nu weet ik het probleem bij mezelf waarom ik broke ga.... Dat wil ik gaan voorkomen door niet te lang en teveel op een dag te spelen. En niet te gaan tilten als ik een bepaald bedrag al verloren heb.

Ik heb volgens mij nog wel een netteller account. Ik ga het proberen.

bedankt
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Laat je ons wel weten hoe het gaat? In iedergeval heel veel succes en post je handen zou ik zeggen! ;)