SNG videoooo

• 13 antwoorden
    • punishment
      punishment
      Bronze
      hoi veeRtje,
      is het mogelijk om dat filmpje in full screen te krijgen, want zo kan ik er niks van volgen. in ieder geval wel goed dat je dit soort dingen wilt doen. thanks
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Idd, allemaal wat lastig te zien..:(
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi VeeRtje,

Ik krijg helaas de pagina nog niet geladen, maar ik blijf proberen.

Wel heel leuk initiatief overigens. Zodra ik ze heb kunnen bekijken neem ik even contact met je op om ze door te spreken. Leerzame video's komen namelijk in onze "Video's" sectie te staan als je dat leuk vind.

Tevens zal ik vanavond of morgen even wat programma's opzoeken (dacht camtasia?) waarmee je goede video's kunt opnemen.
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Hij gebruikt ook camtasia als ik het goed gezien heb..
      Alleen is het 4 vensters over zijn scherm verdeeld, en dan is het op die site waar hij het geupload heeft niet fullscreen te zien, helaas..
      Of er zou ergens een verborgen optie voor moeten zijn of iets dergelijks...

Toch een goed initiatief :)
      Keep it up :)
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Ik krijg hem fullscreen, klik op menu en dan ergens op zon full screen icoontje, dan kan je alle kaarten prima zien. De stacksamounts zijn alleen wat blurry.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik heb de functie ook ontdekt :D
      Ik zal de video vanavond bekijken, kom ik er morgen even op terug.
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      leuk dat er reacties zijn, hopelijk lukt het ook iedereen nog om fullscreen te kiezen. Anders is het inderdaad niet te kijken.
      Het filmpje is al redelijk oud, en ook zijn mn PT/PokerACE stats onzichtbaar door een verkeerde instelling.

Ik ben de laatste tijd weer af en toe aan het opnemen en de volgende keer zullen alle stats wel zichtbaar zijn.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      .
    • veeRtje
      veeRtje
      Bronze
      @ helemaalnicks,

als je nou ff het tijdstip van deze handen had gespost had ik de moeite genomen om het uit te leggen. Nu dus niet.
      Tevens voel ik de noodzaak niet zo om mn plays te verdedigen.
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Volges mij gaat het idd meer om de les:
      Bij SnG Turbo is pushen een kunst die je onder de knie moet krijgen..Toch? :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Voordat deze thread de verkeerde richting uitgaat...... ;)

Als iemand een video plaatst heeft hij/zij de moeite genomen om deze video in te spreken en dergelijke, zodat anderen zijn/haar speelwijze kunnen zien. Een video die niet in de video sectie staat hoeft er ook niet 1 te zijn waarbij alle play's 100% correct zijn.

Uit elke video kan wat nuttigs gehaald worden, of een goede discussie over bepaalde handen gevoerd worden. Maar dit moet natuurlijk wel op een leuke manier gebeuren. Denigrerende opmerkingen en dergelijke zijn hier ook helemaal niet van toepassing.

Eventuele push of fold beslissingen in een later stadium van een SnG is niet zo makkelijk als dat het lijkt. Dit is afhankelijk van veel factoren. Zeker een hele interessante discussie die heel leerzaam is voor iedereen die SnG's speelt. Maar laten we dit wel op een leuke manier doen.

Voor vragen of (opbouwende) feedback graag in het vervolg even de minuten erbij zetten, zo kan iedereen de situatie makkelijk opzoeken.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ja sorry zit wat in, ik zal morgen ff der beter naar kijken.

Het was trouwens niet zo bedoeld ofzo.

Ik denk dat je geld wint met poker, en terecht, dus daar gaat het niet om. En ik ben ook van mening dat je minstenst 98% goed speelt, dus keep it up.

Ik vond die handen die ik noemde gewoon boeiend, dus noemde ik ze ff, en ben dus iets te kort geweest. De zaken die ik het meest intressant vond en waar ik wel discussie over wil beginnen zijn:

Wat is de pushrange op de button op welke blinds? de k3 dus

en voor hoeveel moet je nutflushdraw callen als je het geld al bereikt heb?

Ik denk niet dat dit echt winst/verlies situaties zijn, dus het was ook niet echt als een aanval bedoeld. Ik zal morgen de tijden ff opschrijven.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Alvast een leuk nieuwtje omtrent SnG's. We zijn op dit moment bezig met een gehele SnG sectie. Het zal niet zo heel lang meer duren voordat deze online verschijnt (binnen paar weken). Deze zal direct in het Nederlands zijn.